Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Muidu rahulikus ja jahenenud majanduskliimas on hooglsalt tegutsema hakanud väga paljud kataloogid. Helistades läbi kõiki äriregistris leiduvaid firmasid ja pakkudes võimalust eksisteerida nende kataloogis ja saada sealt mingit liiklust.
Sellise kõne peale oleme küsinud võimalust saada vajutustepõhist pakkumist. Et maksta ausalt läbi nenende meieni jõudnud kasutajate eest. Vastuseks on aga reeglina kurvastav, et seda ei jõuaks keegi kinni maksta. Tundub veider, et firma ei taha raha teenida…
Kuid kas kataloogid ikkagi toovad külastajaid ?
Jagan teiega ühe isemajandava autoremonditöökoja statistikat. Nad on registreerinud ennast paljudesse kataloogidesse ja tulemused alates jaanuarist kuni tänaseni on järgnevad:
Pildil olevad andmed on kokku tõstetud, välja on jäetud direct liiklus. Firma eksisteerib ka selle postituse kirjutamise ajal kõikides nendes kataloogides.
Juba nende andmete põhjal võib üsna kindlalt väita, et kataloogides eksisteerimine ei ole kasumlik tegevus. Näiteks 1182.ee kaudu 6 kuu jooksul tulnud 108 inimestest Bouncis 38%, see on aga üsna nukker tulemus.
PS! 30.06 tehtud postitus oli poolik !
Midagi vahepealset on emateab.ee keskkond, mis võtab konkreetselt sinu firma andmete kuvamiste arvu pealt (2.49+km kord). Kui saad vajaliku telefoni või aadressi sealt kätte, siis ei pea ju alati kodukale edasi klikkima.
jah 108 on nukker. ja järeldus on see, et kataloog ei tööta aga ka see, et järeldusi teha ei saa :)
osa trafficust on arvatavasti saidi omaniku enda poolt tekitatud, kes käis kontrollimas, kas teme link on ikka üleval. mingi osa on dreamgrow tehtud traffic, mõned klikid ka kataloogi haldajate poolt ja järele jääb X % neid, kes tõesti midagi kataloogist otsisid.
aga kui need minema põrkasid, siis järelikult polnud piisavalt atraktiinve sait. vbl ei kutsunud sisse astuma… :)
Dreamgrowl ei ole selle lehega seost.
Ma arvan sama nagu Veiko, kataloog ei ole just koht kust kodulehti otsida (selleks on google, neti jne), pigem otsid kataloogist piirkonna järgi töökoja, saad tel numbri ja helistad. Sisesta ntx takso või pizza otsingusse ja saad kõik vajaliku kätte. Samas jah võrreldes ntx USA kataloogidega on eesti lehtedel arenguruumi maa ja ilm just info sortimise ja kasutajamugavuse osas. Minumeelest nad 10a samasugused olnud meil …
Kataloogid on minumeelest ajast ja arust. Pakuti minulegi seda võimalust ning tsekkasin statsi aasta lõikes. Need 300 klikki ei tule kohe kindlasti tagasi seda raha investeerides (ok, paljud võtavad ka vaid numbri kuid need on vast nädalas 1-2).
Töökaaslane: me ei kasuta TeleMediat, me kasutame brauserit!
Ma kaldun siiski sellesse gruppi, kes telefonikataloogimudelit surnuks peavad. Samas see 2.49 näitamise eest on juba samm uue mudeli poole ja oluliselt etem kui “meil aasta maksab 4500 krooni”-lähenemine. Lisaks ka mu üks kiviaegne (3 aastat tagasi) postitus sarnasel teemal https://www.sevenline.ee/blog/217-telefonikataloogid.
Tere Priit!
Soovita enda sõbrale (autoremonditöökoda) registreerida ankeet meie saidil http://www.parim.ee ja sisestada mitu märksõna. Tema statistika põhjal võid muuta meelt kataloogide kasulikkuse kohta.
Meie saidil on kõik kataloogiteenused tasuta (ei loe, mitu märksõna sisestad või palju infot firmast salvestad) ja viimase kuue kuu jooksul on läbi meie portaali edasi firmade kodulehtedele läinud 300 000 külastajat (muidugi ankeetide vaatajate arv on palju suurem). PS Iga ankeedi omanik näeb reaalajas sisse logides, kas/palju/millal tema kodulehele suunduti.
Sinuga võrreldes oleme nõrgad optimiseerijad, aga siiski tänaseks saavutanud Google’s teistest eesti kataloogidest parema tulemuse nii firmade kui märksõnadega.
Kuna pakume teenust tasuta, siis meie ei helista kellelegi ja ei kutsu neid registreeruma, seda teevad firmad vabatahtlikult (kuna leiavad konkurendid Google-st).
PS! kommenteerimine on Sinul siin halb, vormi saates e-maili tühjaks jättes ei salvestanud ja back-iga on kadunud kõik sisu (ma harjumusest kopin teksti enne saatmist mällu, seega mul polnud probleemi:)
Ma juhiksin tähelepanu, et tegemist ei ole Priidu postitusega.