Kas veibivastasus on tubakatööstuse lobi?
Ei ole! Tubakatööstus tahab, et sa veibile üle läheksid. Miks? Veibi piiramise teemal sõna võttes tuleb tihti vastuväiteid, et tegemist […]
Kõigil meil on arvamused, mis on õige ja kuidas turundust tegema peab. Kui sa tahad oma turunduse strateegia luua tugevale vundamendile, siis peaks selle rajama objektiivsetele andmetele. Nii saad öelda, et sa mitte ei arva, vaid tead.
Ei ole! Tubakatööstus tahab, et sa veibile üle läheksid. Miks? Veibi piiramise teemal sõna võttes tuleb tihti vastuväiteid, et tegemist […]
Me teeme kõik ebaratsionaalseid otsuseid ja astume sellega tihti turundaja seatud lõksu. Järgnevalt annan sulle ideid, mis kasutades inimeste otsustusprotsesse, […]
Kui alustada sotsiaalse meedia kasutamisega, siis on oluline läbi mõelda, kui palju üldse osalejaid võiks olla. Kas Sinu sihtgrupis on […]
Sotsiaalmeedial on digiturunduses väga keskne roll. Populaarsemad võrgustikud on enda toimet juba piisavalt tõestanud, avaldades positiivset mõju nii brändi nähtavusele […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Ajal kui Pinterest laiendab oma funktsioone ettevõtete sõbralikuks, Instagram lanseerib veebiversiooni ja Facebook jätkuvalt arendab oma reklaamivõimalusi, on parim aeg […]
Mul oli õnn lugeda üht huvitavat bakalaureusetööd eestlastest Facebooki kasutajate kohta. Kuigi sealne info ei pretendeeri kindlasti absoluutsele tõele on […]
Eelmise aasta jaanuaris pakkus Priit Kallas välja, et 2011. aasta alguseks on eestlasi Facebookis üle 400 000. Priit eksis küll […]
Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,