Blogi.dreamgrow.ee
‘sotsiaalne meedia’ teema artiklid
Sotsiaalne meedia
Sotsiaal meedia orgaaniline levi on vähenemas ja seepärast on vaja võtta kasutusele kõik nipid, et oma jälgijaskonna tähelepanu võita. Nendest artiklitest leiad mõtteid Facebooki, Instagrami ja teiste kanalite efektiivseks kasutamiseks.
Kui orgaaniline sotsiaalne meedia ei anna sulle oodatud tulemusi, siis vaata lähemalt Facebooki ja Instagrami reklaamide loomise koolitust.
Artiklid: Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb digiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on aidata ettevõtetel oma tulemusi parandada kasutades selleks digiturunduse ja tehisintellekti abi.
SEO, sisuturundus, Google, analüütika, ChatGPT ja tehisintellekt (AI) on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.
Praegu on Priidu fookuses tehisintellekti kasutamine turunduses ja ettevõttluses üldiselt. Mitmetes igapäevastes töölõikudes saab AI abil tulemusi mitmekordistada ja Priit aitab ettevõtetel need kohad üles leida ja konkurente edestada.
Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd mitmete Eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 18 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 700 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.
Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 12 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates Digiturunduse praktikum. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.
Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h. kallas.biz
Autentset suhtlemist ja otsekontakte inimestega ei saa sisse osta. Selleks, et muuta ettevõtte nägu inimlikumaks, tuleb muuta põhimõtteid, kuidas välismaailmaga […]