Turundus sotsiaalses meedias
Marko Saue kirjutab magistritööd ja küsis minult mõned küsimused sotsiaalse meedia kohta. Otsustasin panna vastused, pärast mõningast toimetamist, kõigile huvilistele […]
Sotsiaal meedia orgaaniline levi on vähenemas ja seepärast on vaja võtta kasutusele kõik nipid, et oma jälgijaskonna tähelepanu võita. Nendest artiklitest leiad mõtteid Facebooki, Instagrami ja teiste kanalite efektiivseks kasutamiseks.
Kui orgaaniline sotsiaalne meedia ei anna sulle oodatud tulemusi, siis vaata lähemalt Facebooki ja Instagrami reklaamide loomise koolitust.
Marko Saue kirjutab magistritööd ja küsis minult mõned küsimused sotsiaalse meedia kohta. Otsustasin panna vastused, pärast mõningast toimetamist, kõigile huvilistele […]
Kui tõmmata läbi olemasolevate andmepunktide eksponentsiaalne graafik saame teada, et selle aasta lõpuks on Facebookil Eestis üle 450 tuhande kasutja. […]
Itaalia kirjanik, blogija ja fotograaf koostas järjekorras juba teise kaardi maailma sotsiaalvõrgustikest. Pikem jutt nende võrdlusest meie .com blogis
Ma olen visuaalne inimene ja selleks, et aru saada Facebooki kasutajate suhtest Eestis ja üle maailma joonistasin endale pildi. Panen […]
Facebooki tähtsus kasvab kiirelt – selle aasta jooksul on Facebooki vaatamised kasvanud 342% võrra. Kui asi nii edasi läheb, siis […]
Ford on teistest Detroidi autotootjatest juba pikka aega eristuda soovinud, esialgu küll ainult autode endi vallas. Nüüdseks on aga Ford […]
Järgnev on tõlge Jeremiah Owyang’i postitusest Web Strategy: How To Evolve Your Irrelevant Corporate Website. Jeremiah on veebistrateeg, kes püüab […]
Hando andis teada, et Best Internet 2009 videod on üles laetud. Panen enda ettekande siia vaatamiseks välja. Teemaks on kahepoolse […]
Meie käest on küsitud, et mida teha kui ma panen oma nime Google otsingumootorisse ja seal esimesed tulemused ei ole […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,