Lihtne turundustehnika, mida peaksid kohe kasutama hakkama
Küsi oma praegustelt klientidelt tagasisidet ehk soovitusi ja tõsta seeläbi usaldusväärsust potentsiaalsete klientide silmis. Me usaldame teisi inimesi rohkem, kui […]
Küsi oma praegustelt klientidelt tagasisidet ehk soovitusi ja tõsta seeläbi usaldusväärsust potentsiaalsete klientide silmis. Me usaldame teisi inimesi rohkem, kui […]
Kuu aega tagasi tutvustasin Eesti turundajatele 15 peab-nägema interaktiivset reklaami Youtube’is. Postitus muutus hitiks ja lubasin, et kui saame kokku […]
Vahepeal on hea vaadata, kuidas välismaal asju tehakse ja sellest õppida. Kogusin turundajatele inspiratsiooniks ja ideede ammutamiseks kokku 11 originaalset […]
Interaktiivne reklaam Youtube’is on super ja väga vähe kasutatud vahend tegemaks vingeid ja meeldejäävaid reklaame. Välismaal on seda juba palju […]
Kui paljudel reklaamidel te internetis klikite ja miks te seda teete? Neid on ju igal pool, iga kuju ja värviga. […]
Kui tegin umbes aasta tagasi Facebooki Kurgi lehe, soovitasin seda vaid 20’le sõbrale ja rohkem ei pidanud ma midagi tegema. […]
Emori viimased avalikud andmed, Eesti meediaturu 2010. I poolaasta käive ulatus 512 miljoni kroonini, ütlevad, et poole aasta lõikes oli […]
Rate.ee avas uue reklaami tegemise võimaluse kõigile keskkonna kasutajatele. Tegemist on tüüpilise sisupõhise tekstireklaami tüüpi lahendusega, mis kasutusel ka mujal […]
Viimasel ajal on Facebooki keskkonda ilmunud palju eestikeelseid reklaame. Osaliselt oleme selles süüdi ka meie. Dreamgrow-s alustasime Facebooki reklaamieksperimenti mõniaeg […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,