Kodulehe optimeerimine: pildid e-poes
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Google Analytics seadistamine: Conversion ehk kasutaja tegevuste mõõtmine on Google Analyticsi kõige olulisem osa ja selle leiab alajaotusest nimega Conversions. […]
Kindlasti oled oma analüütika raportites näinud sellist kanalit nagu (direct) / (none). Sellest postitusest saad teada, mida peidab endas Google […]
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
„Kõiki asju ei saagi mõõta!“ on lause, mida turundajad tihti kasutavad, kui jutt läheb brändingu peale. Esimest korda kirjutasin raha […]
Kui tahad Google Analyticsi juhendmaterjale eesti keeles, siis oled õiges kohas. Google Analytics on saadaval 40 keeles, aga kahjuks ei […]
Kodulehe optimeerimine Search Console abil on esimene ja tasuta samm selleks, et oma lehte otsingus parematele positsioonidele aidata. Kas sa […]
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,