8 pealkirja valemit, mis töötavad garanteeritult
Click bait! Kunagi ammu-ammu, aastal 2011, kirjutas mu kolleeg Annes ühe pealkirja, mis oli ekstra kollane ja ekstra klikimagnet. See […]
Click bait! Kunagi ammu-ammu, aastal 2011, kirjutas mu kolleeg Annes ühe pealkirja, mis oli ekstra kollane ja ekstra klikimagnet. See […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Täna ei räägi me internetireklaamist, vaid reklaamist üldiselt. Tutvustan teile üht osavalt läbi mõeldud reklaamlahendust. Inspiratsioonipomm otse Argentiinast! Norte – […]
Kuu aega tagasi tutvustasin Eesti turundajatele 15 peab-nägema interaktiivset reklaami Youtube’is. Postitus muutus hitiks ja lubasin, et kui saame kokku […]
On palju ärisid, kus teenindaja peab lihtsalt ootama, millal klient uksest sisse tuleb ja alles siis teda teenindama hakkama. Kui […]
Vahepeal on hea vaadata, kuidas välismaal asju tehakse ja sellest õppida. Kogusin turundajatele inspiratsiooniks ja ideede ammutamiseks kokku 11 originaalset […]
Facebook tõi üleeile välja vinge uuenduse ja muutis brändide elu Facebookis ilusamaks. Nimelt on nüüd võimalik lisaks inimestele tag’ida (märgistada) […]
Interaktiivne reklaam Youtube’is on super ja väga vähe kasutatud vahend tegemaks vingeid ja meeldejäävaid reklaame. Välismaal on seda juba palju […]
Mis on pealkirja järel teine kõige olulisem osa sinu blogiposti/artikli juures? Kujuta ette, et sa kirjutad oma postitusele rokkiva pealkirja, […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,