Blogi.dreamgrow.ee
‘kasutatavus’ teema artiklid
Kasutatavus
Ka kõige paremast informatsioonist su veebilehel pole abi, kui potentsiaalne klient seda kasutada ei saa. Kindlasti on sul ette tulnud veebilehti, millel olles mõtled, miks nad seda korda ei tee. Kasutatavuse alajaotusesse oleme kogunud info selle kohta, kuidas muuta oma veeb külastajale meeldivaks kogemuseks, mis lõpud aitab ta tehinguni viia.
Artiklid: Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb digiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on aidata ettevõtetel oma tulemusi parandada kasutades selleks digiturunduse ja tehisintellekti abi.
SEO, sisuturundus, Google, analüütika, ChatGPT ja tehisintellekt (AI) on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.
Praegu on Priidu fookuses tehisintellekti kasutamine turunduses ja ettevõttluses üldiselt. Mitmetes igapäevastes töölõikudes saab AI abil tulemusi mitmekordistada ja Priit aitab ettevõtetel need kohad üles leida ja konkurente edestada.
Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd mitmete Eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 18 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 700 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.
Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 12 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates Digiturunduse praktikum. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.
Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h. kallas.biz
Mõni aeg tagasi sattusin kliendiga vestlema veebilehtede usaldusväärsuse teemadel. Tuleta natuke vana asja meelde ja postitan siia ühe kolm aastat […]
Kui sul on probleem, et arvuti on liiga kiire, siis tasub vaadata igasuguseid Flash-reklaame. Sattusin kogemata täna IRLi lehele, arvuti […]
Mis on veebilehe kasutatavus? Veebilehe kasutatavus on üks olulisemaid komponente lehe külastaja jaoks. Kasutatavusest sõltub veebilehe suutlikus täita ettevõtte jaoks […]
Tahtsin registreerida end Škoda Superbi proovisõidule ja nägin vormi, mis mind tõeliselt üllatas. Positiivselt! Veebilehe üks peamisi eesmärke on saada […]