13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […]
Ka kõige paremast informatsioonist su veebilehel pole abi, kui potentsiaalne klient seda kasutada ei saa. Kindlasti on sul ette tulnud veebilehti, millel olles mõtled, miks nad seda korda ei tee. Kasutatavuse alajaotusesse oleme kogunud info selle kohta, kuidas muuta oma veeb külastajale meeldivaks kogemuseks, mis lõpud aitab ta tehinguni viia.
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […]
Üks pilt on rohkem kui tuhat sõna! Isegi kui sa müüd kruve, hea kirjelduse ja spetsifikatsiooni abil, siis pildi lisamine […]
Kujuta ette, et oled kellelegi oma teenust/toodet maha müümas. Potentsiaalne klient juba saab peaaegu aru, et tal oleks su teenust […]
Mobiilse kodulehe optimeerimine muutub üha olulisemaks, sest täna tehakse enamus otsinguid Googles juba mobiilsetel seadmetel. Juba ammu ammu andis Google […]
Alloleval pildil on näha kolme erinevat veebilehte ja kuidas inimesed neid vaatavad. Kõige vaadatumad alad on punased, natukene vähem vaatamisi […]
Uuenduslik veebidisain, millest kasutajad aru ei saa, võib nullida kliendipäringute arvu teie meilboksis ja mõjuda laastavalt teie rahakotile. Ole ettevaatlik! […]
Sinu fännilehega on liitunud nii eestlased, lätlased, leedukad, soomlased, hispaanlased, inglased jne. Kõik nad ootavad sinu postitusi. Mis keeles nendega […]
Kui oled esmakülastajana mõnel kodulehel tekib alateadlikult sinu peas 3 küsimust: 1. Kus ma olen? 2. Mis ma siin teha […]
Käisin Elisa poes ja mõtlesin, et prooviks osta telefoni. Ei saanud, sest ei leidnud kuidas seda teha. Andsin ülesande analüütikule, […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,