Blogi.dreamgrow.ee
Artiklid sildiga ‘veebianalüütika’
Google Analytics koolitus
Google Analytics koolitus annab sulle teadmised, kuidas tulemusi mõõta ja müüki kasvatada.
Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida.
Vaata lähemalt…
Artiklid: Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb digiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on aidata ettevõtetel oma tulemusi parandada kasutades selleks digiturunduse ja tehisintellekti abi.
SEO, sisuturundus, Google, analüütika, ChatGPT ja tehisintellekt (AI) on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.
Praegu on Priidu fookuses tehisintellekti kasutamine turunduses ja ettevõttluses üldiselt. Mitmetes igapäevastes töölõikudes saab AI abil tulemusi mitmekordistada ja Priit aitab ettevõtetel need kohad üles leida ja konkurente edestada.
Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd mitmete Eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 18 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 700 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.
Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 12 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates Digiturunduse praktikum. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.
Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h. kallas.biz
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Kas sa tead, milline on kõige parem kampaanialeht? Mina ei tea! Vanakooliinimestel langetati see otsus selle järgi, mis juhatuse esimehele […]
Google Analyticsi kasutamisel võivad väiksema külastuse mahuga lehed näha hulgaliselt spämmkülastusi, mille maht on kohati võrdne või isegi suurem reaalsetest […]
Ma kirjutan IT Kolledžis lõputööd ja see on seotud kasutaja huvi mõõtmisega veebianalüütikas. Sellega seoses teib pidevalt teksti, mida kohati […]