Lihtne turundustehnika, mida peaksid kohe kasutama hakkama
Küsi oma praegustelt klientidelt tagasisidet ehk soovitusi ja tõsta seeläbi usaldusväärsust potentsiaalsete klientide silmis. Me usaldame teisi inimesi rohkem, kui […]
Küsi oma praegustelt klientidelt tagasisidet ehk soovitusi ja tõsta seeläbi usaldusväärsust potentsiaalsete klientide silmis. Me usaldame teisi inimesi rohkem, kui […]
Facebook tõi üleeile välja vinge uuenduse ja muutis brändide elu Facebookis ilusamaks. Nimelt on nüüd võimalik lisaks inimestele tag’ida (märgistada) […]
Guy Kawasaki on üks paremaid esinejaid, keda tean. Enchantment’i ettekanne Stanfordis on materjal, mida soovitan vaadata igal ettevõtjal ja turundajal. […]
Me oleme viimasel ajal juba mõned postitused sisuturunduse ja blogimise kohta teinud. Uskuge mind, see toob tagasi. Kõhklejatele siiski mõned […]
Meie sotsiaalmeedia uuringust selgus, et blogimine on populaarsuselt teine sotsiaalse meedia turunduse tegevus pärast Facebooki turundust. Blogimisega tegelevad 45% uuringus […]
Best Internetil esitlesin põgusalt sotsiaalse meedia uuringut, mille viisime läbi augustis. Nüüd on graafikud ilusti kokku kogutud, ritta seatud ja […]
Sinu äril on Facebookis fännileht. Selleks et fännileht müüginumbritele ja brändi edule kaasa aitaks, investeerid sinna pidevalt oma raha ja […]
Ford on teistest Detroidi autotootjatest juba pikka aega eristuda soovinud, esialgu küll ainult autode endi vallas. Nüüdseks on aga Ford […]
Järgnev on tõlge Jeremiah Owyang’i postitusest Web Strategy: How To Evolve Your Irrelevant Corporate Website. Jeremiah on veebistrateeg, kes püüab […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,