Kuidas tasuta oma brändi tuntust mõõta?
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
Tahad näidata reklaami suvalistele inimestele? Ei? Vaata, kuidas negatiivsed märksõnad aitavad kokku hoida sinu eelarvet, sest mittekliendid ei kliki sinu […]
Loe, mida oleme õppinud, tehes rohkem kui 4 000 päeva sisuturundust! Suured brändid tegelevad aktiivselt sisuturundusega. Väärt sisu loomine […]
Dreamgrow ja Conversion XL korraldatud Eliitlaager 2015 on selleks korraks läbi. Seitsmendas Eliitlaagris oli osalejaid ligi 200. Esindatud oli 22 […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Ajal kui Pinterest laiendab oma funktsioone ettevõtete sõbralikuks, Instagram lanseerib veebiversiooni ja Facebook jätkuvalt arendab oma reklaamivõimalusi, on parim aeg […]
Olen paljude toredate ja tarkade inimestega vestelnud turunduse ja reklaami vajalikkuse teemadel. Kas turundus on ainult mull, mida puhutakse toodetele […]
Leidsin 25. augusti Eesti Päevalehest vinge anekdoodi, mis sobib väga hästi meie turundusblogisse. Lugege, naerge ja õppige! :) Keegi mees […]
Vaata allolevat graafikut ja mõtle, kuidas peaks käituma, kui turg tundub juba olevat täielikult hõivatud ja kogu maailm peab Sind […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,