Kuidas tasuta oma brändi tuntust mõõta?
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
Google Analytics koolitus annab sulle teadmised, kuidas tulemusi mõõta ja müüki kasvatada.
Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised kanalid toovad ettevõttele kasu ja millised vaid näiliselt toimivad. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas andmetest olulist infot leida.
Vaata lähemalt…
Sinu bränd võib olla suur või väike. See võib olla su firma nimi või lausa su oma nimi. Aga kui […]
Kui alustada sotsiaalse meedia kasutamisega, siis on oluline läbi mõelda, kui palju üldse osalejaid võiks olla. Kas Sinu sihtgrupis on […]
Sotsiaalmeedial on digiturunduses väga keskne roll. Populaarsemad võrgustikud on enda toimet juba piisavalt tõestanud, avaldades positiivset mõju nii brändi nähtavusele […]
Eelmine kord kirjutasin põnevaid fakte hetkel suurima sotsiaalmeedia kanali Facebooki kohta, täna on jõudnud aeg tuua välja mõned faktid Google+ […]
Ajal kui Pinterest laiendab oma funktsioone ettevõtete sõbralikuks, Instagram lanseerib veebiversiooni ja Facebook jätkuvalt arendab oma reklaamivõimalusi, on parim aeg […]
Mis on Eesti kõike populaarsemad Facebooki fännilehed? Kes on see Eesti muusik, kellel on fänne pea 7 korda rohkem kui […]
Kui tõmmata läbi olemasolevate andmepunktide eksponentsiaalne graafik saame teada, et selle aasta lõpuks on Facebookil Eestis üle 450 tuhande kasutja. […]
Ma olen visuaalne inimene ja selleks, et aru saada Facebooki kasutajate suhtest Eestis ja üle maailma joonistasin endale pildi. Panen […]
Ma kirjutan IT Kolledžis lõputööd ja see on seotud kasutaja huvi mõõtmisega veebianalüütikas. Sellega seoses teib pidevalt teksti, mida kohati […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,