Blogi.dreamgrow.ee
Artiklid sildiga ‘sotsiaalne meedia’
Facebooki koolitus
Kas sa tead, mis on lead ads, kuidas töötab Facebooki Pixel ja kuidas selle abil Lookalike sihtgruppe luua?
Üle poole Eesti elanikest kasutab Facebooki. On aeg rakendada sotsiaalmeedia olulise müügikanalina. Kuidas seda kanalit oma turunduses võimalikult efektiivselt rakendada? Facebooki koolitus turundajatele annab sulle teadmised, kuidas tõhusalt Facebookis turundada ja müüki suurendada.
Vaata lähemalt
Artiklid: Priit Kallas
Priit Kallas on Dreamgrow digiagentuuri asutaja ja strateeg. Ta tegeleb digiturundusega aastast 1996. Priidu igapäeva töö on aidata ettevõtetel oma tulemusi parandada kasutades selleks digiturunduse ja tehisintellekti abi.
SEO, sisuturundus, Google, analüütika, ChatGPT ja tehisintellekt (AI) on tegevused, millega ta pidevalt kokku puutub.
Praegu on Priidu fookuses tehisintellekti kasutamine turunduses ja ettevõttluses üldiselt. Mitmetes igapäevastes töölõikudes saab AI abil tulemusi mitmekordistada ja Priit aitab ettevõtetel need kohad üles leida ja konkurente edestada.
Oma karjääri jooksul on ta teinud koostööd mitmete Eesti tippbrändidega nagu Telia, Nordea, EAS, Eesti Energia, If Kindlustus, Peugeot, Postimees, Tartu Ülikool ja paljud teised. Tema käe alt on läbi käinud kampaaniad, mis on suunatud nii Eestisse kui välisriikidesse Euroopas ja Ameerikas.
Lisaks praktilisele tööle klientide ja oma ettevõtete turundamisel on Priit viimase 18 aasta jooksul koolitanud tuhandeid turundajaid rohkem kui 700 koolituse, töötoa ja konverentsi ettekandega.
Priit avaldanud üle 1500 artikli, video ja podcasti. Seda materjali on lugenud, kuulanud ja vaadanud üle 12 miljoni inimese nii Eestis kui maailmas.
Priit on ka Äripäeva raadio saatejuht ja toob teieni Eesti turundajate kogemusi saates Digiturunduse praktikum. Priit on EASi ja Loomeinkubaatori ärimentor.
Priit on jooksnud järjest üle 105 kilomeetri, sõitnud suuskade ja lumelauaga rohkem kui 100km/h, aga jalgrattaga ainult 69km/h. kallas.biz
Järgnev on tõlge Jeremiah Owyang’i postitusest Web Strategy: How To Evolve Your Irrelevant Corporate Website. Jeremiah on veebistrateeg, kes püüab […]
Hando andis teada, et Best Internet 2009 videod on üles laetud. Panen enda ettekande siia vaatamiseks välja. Teemaks on kahepoolse […]
Autentset suhtlemist ja otsekontakte inimestega ei saa sisse osta. Selleks, et muuta ettevõtte nägu inimlikumaks, tuleb muuta põhimõtteid, kuidas välismaailmaga […]
Võtsin plaani Blog Action Dayga seoses kirjutada maailmaparandamisest. Nüüd on see päev käes ja tuleb kirjutada. Alguses oli tiba raske […]
Siin on vastus 2 minuti ja 19 sekundiga!