Lahendus:
Lõime esmalt funktsionaalse ja atraktiivse maandumislehe. Seejärel suunasime lehele inimesi Facebookist, tehes iga päev kaasavaid postitusi, mis sisaldasid üleskutset kampaanias osaleda. Lisaks kasutasime kampaania mõju suurendamiseks reklaami nii Facebookis, Instagramis kui ka Google Displays.
Kampaanialeht oli ülimalt lihtne ja samas interaktiivne. Üks osa sellest oli USA kaart, kus külastajad said erinevatele sihtkohtadele kursorit suunatas teada huvitavaid fakte selle riigi kohta. Hiljem esitasime Facebooki fännidele nende faktide kohta küsimusi, millele vastused pidid nad leidma kampaanialehelt.
Pöörasime Facebooki sisuloomel erilist tähelepanu sellele, et Wrisi fännid oleks võimalikult motiveeritud postitusi kommenteerima ja jagama. Pideva kampaania jälgimise ja optimeerimise teel saavutasime 21 päeva jooksul oodatust paremad tulemused.