Lahendus
Lõime Stolichnaya brändile minisaidi. Aktiveerisime sihtgruppi kampaaniatega facebookis, kus sai osaleda aastavahetuse peo ning ekstravagantse õhtusöögi loosimises. Osalemiseks tuli kasutajal luua kokteiliretsept, ning see kampaaniarakendusse lisada. Kõik inimesed said kokteiliretseptide poolt hääletada, mis tekitas levi sotsiaalmeedias.
Dreamgrow lõi kampaaniarakendused Facebooki. Enim hääli saanud kokteiliretseptide hulgast loosis rakendus automaatselt võitjad ning postitas vastava sisuga info Facebooki.
Lisaks kasutasime Facebooki klikipõhist reklaami sihtgrupile. Dreamgrow on Stolile loonud ka statsionaarsed rakendused Facebookis, mille abil on võimalik hoida konto aktiivse ning väärtust pakkuvana.
Stoli facebooki profiilil on kokteiliretseptide kataloog ning Stoli ürituste kalender, mis annab infot Stoli brändiga seotud ürituste toimumisest.