Mis on sisekoolitus? Erinevad formaadid
Enamus sisekoolitused toimuvad töötubade ja seminaride vormis, mis on praktilised ja tegelevad teie olemasoleva turundusstrateegia vahendeid kasutades. Juhul kui mõni teema vajab esmalt üldisemat sissejuhatust, siis korraldame sessioonid piisava vahega, et omandatud materjali saab rakendada ja esmased tulemused on saadud.
Sisekoolitused ja töötoad
Praktikutele on formaatidest kõige sobilikumad töötoad, mille käigus vaadatakse organisatsiooni praegust olukorda ja õppimise käigus kasutatakse näidetena varasemaid tegevusi. Töötoad on kõige efektiivsemad siis, kui esimeses vaadatakse üle praegune olukord ja leitakse kiireimaid võite andvad kitsaskohad. Sellele järgneb mõne nädalane iseseisev töö ettevõtte turunduses. Teises töötoas keskendutakse saavutatu analüüsile ja keskendutakse valdkonna peensustest. Selliseid tsükleid võib korrata sama teema või uue valdkonnaga.
Strateegiatöö sisekoolitus
Tihti on strateegia vaid kogumik loosungeid, mis ei aita panna paika samme, et soovitud tulemusteni jõuda. Strateegiatöö on oma olemuselt töötoad, mille käigus ettevõtte juhtkond ja võtmeisikud keskenduvad eesmärkidele orienteeritud plaani loomisele. Meie eesmärgiks strateegiatöö läbiviimisel on öelda, kui praktiline strateegia on muutumas mulliks. Strateegiatöö tulemusena on selge, mida edasi peab tegema, et tulemuste suunas liikuda.
Seminarid
Erineva taseme juhtidele on parimaks õppevormiks seminarid, mis annavad ülevaate internetiturunduse valdkondade võimalustest. Tegemist on peamiselt teadmiste ammutamisega, et olla vääriline partner allhankijatele või organisatsioonis töötavatele spetsialistidele. Peamine fookus on efektiivsusel ja tulemuste mõõtmisel.
Veebinarid
Suurematel gruppidele või hajusalt töötavatele tiimidele saab hästi teadmisi jagada veebinaride abil. Veebinare saab läbi viia täielikult veebivahendeid kasutades või ka hübriidüritusena, milles mõned osalejad on füüsiliselt kohapeal ja teised jälgivad toimuvat veebivahendusel. Meie veebinaridel on osalenud nii mõnest inimesest tuhandeteni. Formaati saab valida mõnekümnest minutist mitmepäevaste sündmusteni.
Konsultatsioonid ja sisekoolitused
Üksikute spetsiifiliste turundusprobleemide lahendamisel on enamasti parimaks vormiks konsultatsioonid. Konsultatsioonid on sel juhul üles ehitatud mini töötoana, mille käigus võetakse ette praktiliselt lahendust vajav küsimus. Töö käigus leiab probleem lahenduse ja konsultatsioonil osalenud saavad teadmised antud küsimuse iseseisvaks lahendamiseks.
Konverentsid
Ürituste korraldajatele saame kokku panna kava, mis võib pikkuselt olla mõne minutiline või täita mitu päeva. Samuti oleme aidanud korraldada pikemaid koolitusprogramme, mis kestavad terve aasta.
Kogemus
Priit Kallas on läbi viinud üle 700 koolituse, seminari ja konverentsi esinemise. Tema käest on teadmisi ammutanud tuhanded Eesti ja välismaa turundajad ning ettevõtjad. Mõni minut, tund või päev. Kogemusi on pea kõigis võimalikes ettekandetüüpides: personaalne esinemine, paneel, videokoolitus, veebinar, raadio, tele. Keeltena on kasutusel eesti ja inglise. Auditooriumi suurused on ulatunud mõnest kuulajast sadadeni.