Kampaanialeht Olerex - Dreamgrow Digital
Klient: Olerex
Töö: Kampaanialehe loomine

ID-kaardi kliendikaardina registreerimise kampaanialeht. Kontseptsioon, kujundus ja ID-kaardi liidese arendus.

Olukord

Eesti kütusefirma Olerex võttis erakliendi sooduskaardina kasutusele ID-kaardi. Kampaanialehe eesmärk oli teha kliendikaardi registreerimine ID-kaardile kasutaja jaoks võimalikult lihtsaks ja tuua juurde uusi registreerujaid.

olerex-id

Lahendus

Lõime kampaanialehe, kus külastaja sai vaid mõne kliki abil Olerexi püsikliendiks, kasutades andmete edastamiseks ID-kaarti. Kampaania mootoriks oli kõikide registreerunute vahel välja loositav sõiduauto Volkswagen Golf 7.

olerex kampaanialeht

Tulemus

Maandumislehe kaudu registreeris kampaaniaperioodil end püsikliendiks üle 30 tuhande inimese, kellest tervelt üle 75% moodustasid uued kliendid.

30 000+registreerujat
75%uued kliendid
olerex-vw

Võta ühendust, sest meilt saad mõõdetavad tulemused!

Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.

My Agile Privacy

This site uses technical and profiling cookies. 

You can accept, reject, or customize the cookies by clicking the desired buttons. 

By closing this notice, you will continue without accepting.