Olukord
Eesti kütusefirma Olerex võttis erakliendi sooduskaardina kasutusele ID-kaardi. Kampaanialehe eesmärk oli teha kliendikaardi registreerimine ID-kaardile kasutaja jaoks võimalikult lihtsaks ja tuua juurde uusi registreerujaid.
Eesti kütusefirma Olerex võttis erakliendi sooduskaardina kasutusele ID-kaardi. Kampaanialehe eesmärk oli teha kliendikaardi registreerimine ID-kaardile kasutaja jaoks võimalikult lihtsaks ja tuua juurde uusi registreerujaid.
Lõime kampaanialehe, kus külastaja sai vaid mõne kliki abil Olerexi püsikliendiks, kasutades andmete edastamiseks ID-kaarti. Kampaania mootoriks oli kõikide registreerunute vahel välja loositav sõiduauto Volkswagen Golf 7.
Maandumislehe kaudu registreeris kampaaniaperioodil end püsikliendiks üle 30 tuhande inimese, kellest tervelt üle 75% moodustasid uued kliendid.
Meilt saad kõik, mida vajad internetiturunduse ja sotsiaalmeedia jaoks: alates müüvatest veebilehtedest kuni Facebook kampaaniateni, emaililistide kasvatamisest kuni otsingumootori turunduseni.