URL builder on abiks kampaaialinkide märgistamisel sotsmeedias, meiliturunduses, bännerite ja muude turunduselementide mõõtmisel. Selle vahendiga paned oma veebiaadressidele külge UTM tagid ehk sildid, mis aitavad Google Analyticsi abil oma tulemused täpselt kokku mõõta. Kui sa ei taha, et sul turundusandmed kaoksid või nende analüüs väga keeruliseks muutuks, siis kasuta kindlasti kampaania linkide sildistamist
Kui tahad veebianalüütikat paremini tundma õppida, siis vaata siia Google Analytics koolitus.
Eesti keelne tööriist koos juhendiga
Sellelt lehelt leiad eesti keelse töövahendi, mille abil oma linke sildistada. Kui tahad põhjalikumalt aru saada, miks ja kuidas linke sildistada, siis leiad siit ka lingi pikemale juhendile. Vidin võimaldab märgistada erinevaid banner- ja tekstireklaame ning e-postikampaaniad. Märgistamise tulemusena on võimalik näha milliste reklaamid toovad külastajaid ja tegutsejaid.
Reklaamide märgistamiseks täida väljad ja vajuta “Koosta URL” nuppu. Kui te kasutate vidinat esmakordselt ja vajate märgistamisel abi, siis lugege: Google Analytics – kampaanialinkide märgistamise õpetus.