E-poe mõõtmine: Google Analyticsi e-commerce tracking
Kui sa pead e-poodi ja ei kasuta Google Analyticsi poolt pakutavat e-commerce tracking võimalusi, siis jääb sul suur osa analüütika […]
Uued postitused
Kui sa pead e-poodi ja ei kasuta Google Analyticsi poolt pakutavat e-commerce tracking võimalusi, siis jääb sul suur osa analüütika […]
Mõni aeg tagasi sai Google valmis uue versiooni Analyticsist. Seda nimetatakse Google Analytics 4. Selle peamine mõte on mõõta koos […]
Kuidas vältida igavat materjal? Mõni aeg tagasi toimetasin külalispostitusi, mis peaks mu keskkondades avalduma. Selle käigus jäid silma mitmed enamlevinud […]
Ikka veel küsitakse meilt, kas keywords meta tagi peaks kasutama. Aastal 2019… <meta name=”keywords” content=”HTML,CSS,XML,JavaScript”>- w3schools.com Soovid oma veebi Googles […]
WordPress on maailma enimlevinud sisuhaldustarkvara. WordPressile on ehitatud rohkem kui 27,2% kõigist veeblehtedest. WordPress sobib väga erinevatele veebilehtedele. Kui sa […]
Internetiturunduses öeldakse: “Content is King”. Seetõttu on väärtusliku sisu loomine kõige tähtsam tegevus veebilehte turundades. Üks parimaid viise selleks on väärtuse […]
Kui sul on veebileht ja sa ei mõõda sellel toimuvat analüütikatarkvara abil, siis tegutsed pimesi. Selline tegevus on võrreldav olukorraga, […]
Internetireklaami tulemusi on väga lihtne mõõta. Kuidas aga mõõta tele-, raadio-, printreklaami jms efektiivsust? Siin 3 sammuline juhis selle tegemiseks. […]
Kas sa tead, milline on kõige parem kampaanialeht? Mina ei tea! Vanakooliinimestel langetati see otsus selle järgi, mis juhatuse esimehele […]
Sisesta siia oma meiliaadress ja saad turundustrendid mugavalt postkasti,