Turundus- ja veebistrateegia
Loome teile soibva strateegilise lahenduse. Analüüsime teie vajadusi, konkurentsi ja valdkonna trende. Paneme paika turunduse eesmärgid ja äritulemused, mida oma tegevusega paremaks muuta. Määrame sihtgrupid, sisustrateegia ja kanalid. Rakendame turunduskontseptsiooni, seadistame mõõdikud ja
analüütikavahendid.
Turundusstrateegia
Ärieesmärk => Veebieesmärk => Sihtgrupp => Sisu => Kanalid => Taktika
Töötame välja plaani, mis aitab teie ettevõttel konkurentidest erineda ja tulemusi saavutada. Sihtgrupp, sõnum, kanalid ja moodustab mudeli, mida järjekindlalt rakendades saavutame määrtaud eesmärgi.
Läbimõeldud veebistrateegia on põhjalikult kirjeldatud protsess:
Sihtgrupp
Selgitame välja sihtgrupi soovid ja vajadused. Kasutades sisendina küsitlusi ja intervjuusid, saame teada, kuidas valitud grupile kõige paremini läheneda. Nii jõuavada teie sõnumid klientideni sobival kujul ja ajal, et neid tegutsema ärgitada.
Sisustrateegia
Selgitame välja, millist infot vajab sihtgrupp erinevates otsustamise faasides. Milline info on oluline enne ostu sooritamist, kuidas saame muuta kliendile pakutava tarbimise võimalikult meeldivaks ja mida öelda, siis kui aeg on küps kordusostuks.
Kanalid
Selleks, et õigesti loodud sisu pääseks mõjule on vaja see viia sihtgrupini läbi sobivate kanalite. Aitame valida toimivate kanalite ja taktikate vahel: veebireklaam, otsing, sotsmeedia, e-post, blogi jne. Nii saame tulemuseks ettevõtte ärieesmärkide täitumise.
Mõõdikud
Määrame ära, millised kasutajate tegevusi veebis viivad meid lähemale ärieesmärkide saavutamisele. Klikid, vaatamised, külastused, fännid, jagamised on olulised vaid siis, kui on paika pandud nende seos ärieesmärkide saavutamisega.