Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu

Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
 

Täna ei räägi me internetireklaamist, vaid reklaamist üldiselt. Tutvustan teile üht osavalt läbi mõeldud reklaamlahendust. Inspiratsioonipomm otse Argentiinast!

Norte – parim võimalik vabandus

argentiina originaalne reklaamikampaania

Norte on Põhja – Argentiina õlu. Tango maal on nagu igal pool mujalgi – kui mees tahab sõpradega välja õlut minna jooma, siis naisele see idee kohe üldse ei meeldi ja tekib tüli. Kallima ümberveenmiseks on aga vaja superhead vabandust. Siin tulebki appi õlu Norte!

Iga joodud õlu panustas 1 minuti heategevusele

Kui jõid baaris 1 õlle ja panid korgi spetsiaalsesse kogumiskasti, siis annetasid 1 minuti heategevusele – ehk Norte poolt organiseeritud tööbrigaad korrastas parke, remontis lasteaedu, värvis koledad seinad ilusaks jne. Millisele naisele ei meeldiks ilus, puhas ja korras linn?

Seega, kui tavaline Pablo jõi kampaania jooksul ära 60 õlut, tegi keegi töömees 60 minutit tööd, et muuta linnakeskkonda kaunimaks ja rõõmustada naisi.

Vaata ka kampaaniat tutvustavat videot. Päris äge ju?

Muidugi sai kampaania tõeliseks hitiks Argentiinas ja kokku tehti tööd 50 043 minuti jagu. Sellele elati kaasa, kajastati uudistes, joodi rohkem Norte õlut ja mis kõige tähtsam – abikaasad ei saatnud mehi baari mitte viha, vaid uhkusega. :)

Sõnum Eesti reklaami- ja turundusinimestele – pange täiega ja olgu teie teod märkimisväärsed!

Mis muljeid Sinus see õllekampaania tekitas? Kas Eestis oleks võimalik midagi sarnast korraldada?

Seotud postitused
11 vinget ja töötavat Facebooki kampaaniat välismaalt
Kuidas mõõta tele- raadio- ja printreklaami tulemusi?
15 peab-nägema interaktiivset reklaami Youtube’is

Jaga artiklit sõbraga