Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Mis on pealkirja järel teine kõige olulisem osa sinu blogiposti/artikli juures?
Kujuta ette, et sa kirjutad oma postitusele rokkiva pealkirja, mis äratab inimestes huvi, aga kuna sissejuhatus ei suuda lugejaid haarata, lahkuvad nad su lehelt. Lõpeta oma konkurentide edukamaks tegemine!
Siin on 5 meetodit, kuidas oma lugejat haarata ja panna nad ka kaasa mõtlema.
1. Esita huvitav/retooriline küsimus
Alustades oma postitust küsimusega, tõstatad huvi ja paned lugeja mõtlema. See on omamoodi aktiivne osalus, mida kasutatakse näiteks avalikel konverentsidel. Mitu inimest tõstab käe, kui sa küsid: “Kes teist kasutab Facebooki?”
2. Esita anekdoot või tsitaat
Anekdoodid on lühidad ja humoorikad jutud, mis esitavad sinu postituse põhiidee. Ning kui sul on võtta mõjukalt autorilt tsitaat oma blogiposti kohta – tuld!
3. Pane lugeja midagi ettekujutama
Üks tugevamaid meetodeid, mida sa saad lugeja sidumiseks teha, on panna ta ette kujutama midagi sinu öeldut. See on suurepärane viis lugejate haaramiseks kuna ta peab kasutama oma fantaasiat ning kaasa mõtlema. Alusta oma lauset näiteks väljendiga “Kujuta ette, et” või “Kas sa oled mõelnud, mis oleks kui.” Nagu John Lennon ütles: “Imagine there’s no countries..”
4. Kasuta analoogiat või metafoori
Analoogia või metafoori kasutamine võtab lühidalt ja tabavalt kokku selle, mida sa öelda tahad. Nagu ka eelmises punktis, paneb see lugeja fantaseerima ja on paeluv.
5. Esita šokeeriv statistika
Inimestele meeldivad statistika ja faktid, aga ainult siis, kui need on uued, üllatavad või isegi šokeerivad. Lisaks peaks see fakt olema otseselt seotud su postitusega.
Milliseid meetodeid kasutasin ma selle blogiposti sissejuhatuses?
Andke armu!
Mis siis kui ei oleks retoorilisi küsimusi ?
Ehe BS.
See kirjatükk siin on umbes nagu “5 näidet kuidas alustada presentatsiooni” …. jt. “kasulikud” õpetused.
Kõik see iba ei hakka kunagi üles kaaluma sisu puudujääke.
Inimesed lõpuks muutuvad immuunseks “viiele heale ideele kuidas midagi alustada” ja hakkavad kvaliteetset sisu otsima.
Kujutate ette et kirjutate rokkiva pealkirjaga blogipostitusele “naljaka sissejuhatuse”, mis on anektoodi vormis retooriline küsimus eesmärgiga panna lugeja fantaseerima, kuivõrd šokeeriv see statistika on mida te kavatsete näidata ja missugune analoogne teie esitatud metafooris on iga jummala järgmise sama mõttetu postitusega. Inimesed panevad teie blogist/lehelt veel kiiremini jooksu.
Iga esitluse lõpus ei pea olema naljapilt ja naerunägu.
Selle kõige asemel, kallid lugejad, keskenduge tõelise sisu loomisele, mitte suvaliste pseudoraamide rakendamisele.
Tere Rumal Inimene.
Sellised tehnikad, mida Raul kirjeldas, võimendavadki hea ja tõelise sisu levimist.
Miks kirjutada head sisu kehvas formaadis, kui saab ka kirjutada head sisu heas formaadis?