Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Priit tegi viis kuud tagasi postituse Eesti firmade Facebooki lehtedest, kus oli palju vägevaid Facebooki lehti. Viis kuud ei ole just väga pikk aeg, aga selle ajaga on ilmunud Facebooki palju uudseid lahendusi. Kampaanialehed on muutunud interaktiivsemaks ning firmad kasutavad julgemalt alternatiive sellele, et inimene satub nende lehte külastades lihtsalt “Seinale.”
Siin on teile inspiratsiooniks 15 vägevat Eesti firmade maandumis- ja kampaanialehte.
Iseenesest kõik tore. Ilus Welcome bänner on kindlasti oluline, aga vilkuvad tuled ja muu pudru on siiski peamiselt tähtis vaid imagoloogiliselt, sest erinevate uuringute järgi külastavad 90% sinu fännidest seda vaid korra.
Suhtlus jälgijatega saab teoks siiski läbi postituste fännilehe seinale. Seega äkki oleks hoopis olulisem teha postitus kõige lahedama infovoo ehk seintega Facebooki lehtedest?
Sten-Erik… kui pilte ja bännereid saab visuaalse vaatluse põhjal paremaks/halvemaks liigitada, siis seinapostitusi mitte, vähemalt kindlasti mitte subjektiivselt.
Mõnele meeldib semutsev kõneviis, mõnele poolkantseliitlik jne.
Kas visuaalse vaatlusega on siis kuidagi teisiti?! Ühele meeldib Porsche, teisele BMW või ühele meeldib blond, teisele brünett, jne;)
Seina headust saab aga väga ilusasti mõõta. Seda näitab peamiselt fännide aktiivsus ning eriti just järjepideb aktiivsus. Muidugi, nende jälgimine ja paremate otsimine on suhteliselt ajakulukas ettevõtmine.
Aga selles on Sul õigus, et kogu sotsiaalteadust, sh sotsiaalmeediat ongi äärmiselt raske subjektiivselt tõestada. Uurimismeetodeid on palju, aga ühtegi 100% vettpidavat on raske leida.
Kuna ma surfan Facebookis üle HTTPS siis on enamus fännilehti on mulle nii nähtavad: https://img717.imageshack.us/i/17122740.jpg/
Mis toetab taas 90% teooriat ja annab plusshääle aktiivsele seinale;)
Pingback: Mis inimestele meeldib? Ehk DreamGrow aprillikuu kõige popimad blogipostid. « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: Facebookis turundajad armastavad seda uudist! « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Mul kasutan samuti facebookis HTTPS-i ja ei näe kõiki selliseid avalehti ilusti, ainuke võimalus näib hetkel see olevat, kui hakkakisin uuesti kasutama tavalist HTTP-d :(