Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Kui alustada sotsiaalse meedia kasutamisega, siis on oluline läbi mõelda, kui palju üldse osalejaid võiks olla. Kas Sinu sihtgrupis on piisavalt inimesi, et sotsiaalse meedia kanalites pidevat suhtlust üleval hoida?
Enamus veebikeskkondades, kus kasutajad saavad suhelda ja osaleda sisu loomisel, jagunevad nad aktiivsuse järgi kolme gruppi:
- Aktivistid
- Osalejad
- Hiilijad
Aktivistid
Aktivistid on tõelised fännid, kes moodustavad ligikaudu 1% kasutajatest. Aktivistid toodavad enamuse kasutajate poolt loodavast materjalist, vastavad teiste kasutajate küsimustele ja kommenteerivad. Nad annavad kiiret tagasisidet ja suhtlevad teiste kasutajatega. Kohati võib tunduda, et nende elu möödubki teie keskkonnas.
Näiteks: Wikipedia 1000 aktiivseimat kasutajat, kes moodustavad vaid 0,003% kasutajatest, toodavad ligi kaks kolmandikku Wikipedia sisust.
Osalejad
Osalejad on grupp, kes osaleb sisuloomises ja diskussioonis aegajalt. Osalejad võtavad sõna, kui teema on neile tõeliselt tähtis. Nende poolt loodav materjal ei ole nii mahukas kui Aktivistidel. Hindamine, kommenteerimine ja muud lihtsamad tegevused on Osalejate pärusmaa. Keskkonna külastajatest kuni 9% võiks kuuluda Osalejate gruppi.
Hiilijad
Valdav osa kasutajaid, kes veebikeskkondi külastavad, tulevad sinna vaid olemas olevat sisu tarbima. Nad ei lisa keskkonda uut väärtust. Olenevalt teemast ja osalemiseks vajalikest tegevustest moodustab Hiilijate osakaal 90% keskkonna külastajatest. Kohati võib Hiilijate osakaal olla isegi suurem.
Kui eelmine püramiid pea peale keerata, siis on näha, et kogu sisu tuleb Aktivistidelt ja Osalejatelt.
Selleks, et sotsiaalses meedias hakkaks toimuma diskussioon ja see ei vajaks pidevat tagant tõukamist omaniku poolt, on vaja kriitilise massi olemasolu. Mõelge läbi, kui suur on teie valdkonnas huviliste arv ja esitage endale küsimus, kas 1% nendest inimestest on piisav, et teie sotsiaalse meedia tegevusi toetada.
Kõige keerukam on käima saada foorumit, sest see eeldab paljude inimeste omavahelist suhtlemist. Alternatiiviks on blogi (või Facebooki fännileht), mille puhul vähene kommentaaride hulk ei tee seda veel kasutuks. Kohati ei ole blogides üldse võimalik kommenteerida. Näiteks maailma ühes loetavamas turundusblogis (Seth Godin) ei saa kommenteerida.
Meile, lihtsurelikele, on sotsiaalsetes kanalites siiski oluline suhtluse tekitamine ja kasutajate innustamine osalema. Tavaliselt on Aktiviste piisavalt vähe, et nendega ka otse suhelda ja neile ühel või teisel moel „õlale patsutada“. Õhutage osalema, avaldage tunnustust vastake igale kommentaarile, siis saate oma sotsmeedia tegevustest tulemusi, mis ka pangaarvel kajastuvad.
Kas sinu sotsiaalmeedia ROI on positiivne?
Hea materjal
Jah, on küll inimene.
Aga tänu teie värdjalikule inimsuse kontrollile läks mitu lõiku sisukat teksti kaduma mida BACK nupuga tagasi ei saa. Seda sisu ma enam taastama ei hakka, lihtsalt ütlen lühidalt, et vaid rikutud mõtlemisega PR mees saab Wikipeedia sotsiaalmeediaga nii segi ajada ja neid nii sarnaseks pidada.
Kutsun üles MITTE KOMMENTEERIMA saitides mis kasutaja poolt loodud sisu hävitavad.
@tunguuz, mul on väga kahju, et su töö luhta läks.
Mis aga sisulisse argumenti puutub, siis Vikipeedia on sotsmeedia. Inimesed koos arendavad sisu ja arutlevad selle üle. Crowdsourcing on minu nägemuses sotsmeedia haru. Selle kommertslikum ots on näiteks Delli “Ideastorm” või Starbucksi “My Starbucks Idea”.
Tunguuz… vaadates sinu kommentaari, siis ega sul ju eriti miskit öelda polnudki. Seega pole hullu, kui “värdjalik inimsuse kontroll” sind mööda ei lasknud.
Head valemid. Samas on sotsmeedia tarbimise seadmete trendidest näha, et üha rohkem propageeritakse tarbimist, mitte väärtuse loomist. Mobiilsed seadmed ja iPad pole ju suurem asi väärt sisuloomiseks, kui mobiilsuse eelis välja arvata.
Samas seda “väärtust” on tihti liiga palju ka – parem ongi kui sõna suudavad kirja panna vaid need, kel midagi öelda ka on.