Google Ads koolitus
Koolitusel saad ülevaate kuidas Google Ads oma ettevõte jaoks tulemuslikult käima panna. Kuidas luua kampaaniaid ja tuua kohale külastajad ning nad lõpuks tehingut sooritama panna. Anname ülevaate järgmistest olulistest punktidest:
Google Ads kasutajaliides. Vaatame üle, millised olulised seaded on vaja paika panna, et Google Adsis tulemuslikult toimetada.
Kampaaniate loomine ja seadistamine. Google Ads võimalda teha erinevait tüüpi kampaaniaid. Vaatame põhjalikult läbi otsingukampaaniad. Millised seaded tuleb paika saada, et Google Adsi investeeritud turunduseelarve ka tulemust tooks.
Märksõnade haldus ja optimeerimine. Märksõnad on otsingukampaaniate vundamendiks. Uurime märksõnade populaarsust. Vaatame, kuidas märksõnade andmetest turundajatele olulised numbrid kätte saada ja mida peab teadma negatiivsetest märksõnadest. Kas teadsid, et tihti võib Google näidata su reklaami täiesti suvaliste otsingute juures? Kuidas seda vältida?
Kampaaniate optimeerimine ja haldus. Google reklaamide haldusega on vaja pidevalt tegeleda, sest konkurent ei maga. Isegi kui konkurendid ei tea, mida nad teevad võivad nad oma reklaamidega sinu tulemusi mõjutada. Vaatame, kuidas saada väiksema kuluga rohkem klikke ja tehinguid.
Reklaamide loomine. Reklaamide loomine võib tunduda lihtsa tegevusena, aga hea ja keskpärase reklaami klikimäär võib kordades erineda. Kuidas panna oma reklaam konkurentide reklaamidest paremini silma paistma. Reklaamide tulemuslikkus on seotud ka klikihinnaga, seega paremad reklaamid kulutavad vähem raha.
Tulemuste mõõtmine. Enamus Adsi reklaamijaid ei mõõda tegelikke tulemusi. Lõpuks on vaja teada, kui palju me kanalisse pandud raha eest tehinguid vastu saame. Vaatame, kuidas siduda kokku Google Ads, Analytics ja kasutajate tegevuse mõõtmine.
Erinevad reklaamivõimalused Adsis. Google Ads ei ole ainult otsingureklaam. Vaatame, mida teha bännerivõrgustikus, kas Youtube võiks olla oluline kanal, aga Gmail. Anname sulle ülevaate erinevatest võimalustest nii, et saad ise otsustada, mis sulle kõige sobivam võiks olla.
Google Ads remarketing. Bännerivõrgustik on tihti ebaefektiivne turunduskanal, aga neid tulemusi on võimalik oluliselt parandada kasutades remarketing/retargeting võimalusi reklaamide esitamisel. Märgista oma veebilehe külastajad nii, et saad neile hiljem erinevate parameetrite alusel reklaami näidata. Võta oma kliendibaasi meiliaadressid või uudiskirja saajad ja vaata, kuidas neile läbi Adsi läheneda.
Dreamgrow kauaaegse koostööpartneri Turundustreff.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner! Turundustreff koolitustega, mis on kajastatud Eesti Töötukassa veebilehel, saab tutvuda SIIN!