Jaga artiklit sõbraga

Loe, mida oleme õppinud, tehes rohkem
kui 4 000 päeva sisuturundust!

 

tasuta veebinar

Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu

Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
 

Suured brändid tegelevad aktiivselt sisuturundusega. Väärt sisu loomine toob lehele külastajaid. Neil on üüratu eelarve, mis lubab neil ka katsetada erinevaid meetodeid. Kuid suurem eelarve ei tähenda suuremat edu. Mõned lahendused on lihtsad, teised suurepärased. Mida suured brändid siis teevad? Siin on 6 näidet:

Lase inimestel oma eelistusi näidata – Volskwagen – onething.com

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltVolkswageni uus veebisait onething.com on lihtsalt suurepärane! Volkswagen on aru saanud, et aeg liigub edasi ja ainult telereklaamist enam ennast ära ei toida. Tuleb olla loov. Nad tahavad, et inimesed suhtleks ja loovad nii usaldusvõrgustikku.

 

Sisuturunduse koolitus.

Sisuturundus on üks olulisemaid internetiturunduse võtteid, mis saab üha rohkem tähelepanu.

Sisuturundus on vundamendiks nähtavusele otsingumootorites, tegevustele sotsiaalmeedias, sisuka meiliturunduse läbiviimisel. Olenemata selle tähtsusest ei tegele paljud turundajad sisuturundusega järjepidevalt ja efektiivselt.

Vii oma sisuturundus uuele tasemele. Jagan sinuga oma rohkem kui 4000 päeva pikkust sisu loomise kogemust. Toon praktilisi näiteid, annan juhendid efektiivseks tegutsemiseks ja harjutame, kuidas sisu praemaks saada.

Vaata lähemalt sisuturunduse koolituse päevakava.

Kas luua või koguda? – Pepsi – Pepsi Pulse

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltPepsi sisuturunduse loomine kukkus haledalt läbi. See on hea näide, kus omatakse tohutut eelarvet, kuid ei mõelda mida klient võiks tahta. Pepsi Facebooki lehel on miljoneid laike ja suur eelarve. Pepsi leht Pepsi Pulse on täiesti sisutühi. Igal postitusel on ligikaudu 10 meeldimist. Isegi kui Beyonce postitas laigiti seda vaid 143 korda.

Paistab, et nad püüavad luua taolist võrgustikku nagu on Virgin Mobile Live veebileht. Vahe neil kahel lehel on vaid see, et Virgin loob väärtuslikku sisu. Pepsi sellevastu reklaamib ainult oma brändi lööklausega, „Live for Now“.

Proovi erinevaid sisuvorme – Confused.com

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltHinnavõrdlus veebileht Confused.com, on kiiresti kasvav portaal. Nende leht koosneb blogidest, õpetustest, rakendustest, infograafikutest, kalkulaatoritest, artiklitest, mängudest ja videotest. Kui sul on raha, katseta erinevaid viise. Nii saad teada, mis töötab kõige paremini. Confused.com lõi infograafiku „the most confusing road signs ever“, seda postitust jagati üle 2000 korra. Tavapostituste piir jäi alla 200. Tulemusena paneb Confused.com nüüd rohkem rõhku infograafikutele.

Kui võimalik, testi erinevaid sisuturundus vorme, siis näed, mis on sinu jaoks kõige efektiivsem.

Väldi iseendaga rääkimist – GE – Ecomagination

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltGE lõi veebilehe ecomagination. See on rohelise eluviisi ja rohelise tehnoloogia blogi. Neil on Facebookis üle 950 000 fänni, kuid nende veebilehel, postituse maksimaalne laikide arv on 10. Nad loovad liiga palju sisu oma toodetest. Kui GE ei kirjutaks niipalju endast, võiks oodata suuremat edu. Nad võiksid postitada rohelisest mõtteviisist inspireerivaid artikleid ja rääkida, kuidas tehnoloogia saab aidata. Sisu peab lugejat inspireerima. Inimestele ei paku huvi firma, klient huvitub vaid, kuidas sa suudad nende probleeme lahendada.

Integreeri oma tooted postitusse – General Mills – Tablespoon.com

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltTablespoon.com on loodud General Millsi poolt. Lehel on ilusad pildid, maitsvad toidud. Mida veel tahta? Nende tooted on postitustesse sisse kirjutatud. Siin, nad kombineerisid kuuma šokolaadi nende hommikusöögi brändiga. See on hea näide, kuidas müüa „pehmelt“ läbi sisuturunduse. Kui leiad võimaluse ennast reklaamida läbi sisu, mida inimesed tahavad, oled sa õigel teel!

Loo aegumatut sisu – Colgate – Dental Health Centre

6 Sisuturundus õppetundi suurtelt brändideltColgate’i poolt hallatav Colgate Oral Health Centre on usaldusväärne süühügieenist rääkiv portaal. Portaal vastab inimeste küsimustele ja selle sisu on aegumatu. Tulemuseks on klientidele alati vajalik infoallikas.

 

Kokkuvõtteks

Suurtelt brändidelt on hea õppida, sest neil on eelarvet mida sisuturunduse alla panna. Lihtne viis koguda inspiratsiooni. Kohanda näiteid ja saavutada suurepäraseid tulemusi.

Ärge kartke katsetada! Testige erinevaid sisuturunduse vorme ja leidke endale sobiv. Vaata kindlasti ka põhimõtteid kuidas head sisu luua.

Vaata lähemald, kuidas oma brändi digis mõõta.

Kirjuta kommentaariumi tagasisidet, ning jaga teistega oma siseturunduse nippe.

Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.

Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:

  • Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast;
  • Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast;
  • Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks;
  • Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks.

Loe Webauditist lähemalt siit.

Jaga artiklit sõbraga