Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu

Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
 

Septembri keskpaiku, kui lansseeriti Facebooki timeline projekt, tegi Priit ratsionaalse prognoosi, et tuleb ka aeg, mil lähevad Facebooki fännilehed üle timeline sarnasele formaadile. Nüüd on see aeg käes. Kirjutasin DreamGrow inglisekeelsesse ajaveebi tutvustuse sellest, kuidas uut formaati võimaldada. Samuti leiad postitusest palju nõuandeid, kuidas uusi võimalusi enda fännilehel ära kasutada. Paljud brändid on juba “ajajoonele” (kõlab veidralt, seega kasutan edaspidi siiski sõna timeline) formaadile üle läinud ja kasutasin varakult võimalust, et kokku koguda mõningaid näiteid. Ära unusta, et 30.märtsil viiakse kõik fännilehed üle uuele formadile – tahad sa seda või mitte.

Kaanepilt (cover photo)


Esikaante puhul on kaks olulist asja, mida peaksid teadma.

1. Facebookil on juhised kaanepiltide jaoks (allikas: Facebook). Küsimus, kas ja kui palju juhistele kontrolli teostatakse, on lahtine, sest samuti eksivad Facebooki reeglite vastu ka kõik “vajuta meeldib ja võida” tüüpi kampaaniad.

Kaanepildil on keelatud:

A. Hind või ostuinfo, näiteks „40% allahindlus“ või „Lae see alla meile veebilehelt!“

B. Kontakt info või veebilehe aadress, email, postiaadress, või muu info, mis peaks minema sinu ettevõtte „About“ lehele.

C. Viited Facebooki funktsioonidele nagu “Meeldib” või “Jaga”. Samuti on keelatud ka lihtsalt noolega viitamine esikaanelt funktsioonidele (like, share) või rakendustele.

D. Üleskutsed tegevustele, näiteks “Võta nüüd osa” või “Saada sõbrale edasi”.

Kaanepilt ei tohi olla valed, petlikud, ega eksitavad ja ei tohi rikkuda autoriõigusi ega kolmandate osapoolte intellektuaalset omandit.


2. Kaanepildi mõõtmed:

Laius: 851px

Kõrgus: 315px

Red Bulli väga kirju ning emotsiooni tegitav kaanepilt

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

 

Walmart.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Subway kaanepilt tekitab isu küll. Kahju, et veel ülemaailmset frantsiisi Eestisse pole toodud (siiski liiguvad kuulujutud, et lähiajal tuuakse).

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Nike on otsustanud kajastada esikaanel nende uudistoodet. Slogan on samuti vinge mäng sõnadega: “Life is sport”!

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Gatorade omas elemendis.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

AmEx on juba välja sorteerinud oma uute rakenduste ikoonid. Rakenduste ikoonide uued suurused on 75px * 75px.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Sotsiaalmeedias pidevalt teed rajav Old Spice on võtnud väga mehise lähenemise oma kaanepildiga.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Macy’s Facebook timeline kaanepilt.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Verizon esitleb oma kaanepilti mille on autor on üks nende fänn.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Verstapostid (Milestones)


Facebooki verstaposti foto mõõtmed:


Laius: 843 pikslit

Kõrgus: 403 pikslit

Windowsi lansseerimine

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Manchester United’s rajamise verstapost. Vaieldamatult üks tähtsamatest päevadest nende ajaloos.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Xbox Kinect kuulutati välja koodnimega “Project Natal”.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Dove brändi rajamine. Viiekümnendate reklaam ja seebitegemine.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

AT&T verstapost.

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Coca Cola rajamine. Väga kena visuaal, kuid võiks sinna kõrvale ka paar lauset teksti kirjutada!

Head näited Facebooki timeline brändilehtedest

Kleebitud postitused (pinned posts)

 

Walmarti “Püüa oma lemmik mereand” kleebitud postitus. Hea meetod on lisada visuaalset sisu, mis tõmbaks inimeste tähelepanu. Siiski võiksid viidata ka mõnele konkreetsele retseptile või maandumislehele.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.10.37-PM

Macy‘s ettevõtte esitlemas oma 4. juuli ilutulestiku muusika playlisti, veebruaris.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.54.13-PM

Hea idee on näidata oma kampaaniat kleebitud postitusena. Täpselt seda teeb  Subway oma “Tasuta küpsis iga ostuga” kampaanias.

cookie

Valik Mountan Dew parimatest toodetest.

Screen-Shot-2012-02-29-at-5.18.51-PM

Loodan, et saite sellest postitusest inspiratsiooni. Kas oled juba enda fännilehe timeline formaati viinud?

Jaga artiklit sõbraga