Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Olen paljude toredate ja tarkade inimestega vestelnud turunduse ja reklaami vajalikkuse teemadel. Kas turundus on ainult mull, mida puhutakse toodetele ja teenustele ümber, et rohkem pappi saaks? Või on mulli puhumine tihtilugu otstarbekas?
Lahtine haav vajab soola! Teeme lihtsa testi ja vaatame, mis saab, kui võtame 3 täiesti suvaliselt valitud sama valdkonna veebide avalehtedelt ära enam-vähem kõik turunduse, reklaami, imago kujunduse jne järgi lõhnava.
Sinu ülesanne: vali välja enda äri jaoks sobilik raamatupidamisfirma.
2. Computare.ee
3. Askendo.ee
Tõsi! Kui nüüd igaühele email saata ja infot küsida, siis leiaks müügiinimesega vesteldes parima küll. Kuid, kas see oleks mõistlik lahendus ajal, kui nt tavalises supermarketis on juba 10 000 – 20 000 erinevat toodet ja raamatupidamisfirmasid on Neti.ee kataloogis mitusada?
Ehk aitab juba reklaamtekstide, sloganite, piltide jms nägemine meil aega säästa ja mitte sobivad valikud välja arvata? Kirjuta oma arvamus kommentaarina.
Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.
Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast; Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast; Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks; Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks. Loe Webauditist lähemalt siit.
Kui sinna tõeline USP juurde kirjutada, mis lähtub reaalsusest ja arvestab mingi segmendi vajadustega, siis oleks ju täiesti vinge.
Ma ei räägiks nende firmadega üldse kodulehe arendamisest, paistab et need on sellised säästufirmad. Ma annaks neile nõu, kuidas veelgi rohkem raha säästa: loobuge oma domeeninimest üldse. :) Hehe.
@Priit
Väärt mõte. Nüüd tuleb hakkata visiitkaartveebe koos USPiga müüma. :D
@Tõnis
:D
Pallas ja Partnerite avaleht on vähemalt kõvasti üle keskmise. Käib mõnus bränding ja inimeste peadesse minnakse sõnadega “Kogemus” ja “Efektiivsus”.
Aga rahasäästunipp on hea. ;)
Aga mis te arvate, et kui garaaži Kostja paneb endale kellad ja viled külge, siis on nad TEGIJAD?
Mu imestuseks julges keegi omade seast seda õhumüüki ja kohati jama kristiseerima või antud nurga alt vaatama.
Seni sõimati visiitkaart veebide tegijaid ei tea kelleks, kas miskit hakkab millalgi muutuma?