Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Vaata allolevat graafikut ja mõtle, kuidas peaks käituma, kui turg tundub juba olevat täielikult hõivatud ja kogu maailm peab Sind läbikukkujaks?
Õige vastus: ära loo “mina ka” toodet. Mõtle “kastist väljas” ja loo midagi täiesti uut ja paremat. Eristu või sure!
Eristumine ongi turunduse kõige olulisem element üldse.
Õppige Google Plus’ilt
Pärast põrumist “mina ka” tootega nimega Google Buzz võttis Google asja tõsiselt käsile ja tulemus on siin – nende uus projekt (sotsiaalvõrgustik?) sai 16 päevaga 10 miljonit kasutajat (ja kasvab mühinal).
Google tegi kindlaks Facebooki nõrkused ja muutis need enda plussideks. Facebookis lähevad Su postitused kõikidele, Plus’is aga ainult neile inimestele, kellele Sa soovid neid saata. Eristumisi on teisigi ja lähitulevikus saame kindlasti neid näha.
Aga Facebookil oli sõprade sorteerimise funktsioon juba ammu olemas ju?
Okei, Facebookil on see ammu olemas, aga ainult umbes 5% Facebooki kasutajatest kasutab seda. Seega alati ei peagi leiutama midagi uut, vaid saab ka oma konkurentide nõrgad funktsioonid muuta enda tugevusteks.
Kokkuvõtteks
- Eristu või sure! Täpselt nii, nagu Google Plus eristub Facebookist.
- Mõtle kastist väljas ja loo midagi täiesti uut ja paremat – Google Plus ei ole teine Facebook. See on omaette kategooria ja seal number 1. Kategooria nimi võiks olla “uus ja parem (sotsiaal)võrgustik”.
- Ära kunagi kaota lootust. Targalt tegutsedes võid alati leida endale selge ja tugeva eristumise, mis kahandab teie konkurentide turuosa teie kasuks.
PS. Antud näitesse sobis Google Plus väga hästi, aga kindlasti ei saa veel öelda, et Google Plus ongi Facebooki tapja. Tugev eeltöö läbi silmapaistva eristumise on tehtud. Nüüd tuleks jätkata samas rütmis – olla eristuv ja tähelepanuväärne.
Veel huvitavat lugemist:
Reality Check: Google Plus Is No Facebook Or Twitter Killer (But It Might Hurt WordPress And Tumblr)
Soovid teada, kuidas oma lehel müüki oluliselt tõsta? Telli WebAudit.
Veebiaudit on aidanud kümnetel klientidel mitmekordistada müük enda veebikeskkonnast.
Enda veebilehti uuendades on kliendid öelnud, et audit on hea alusmaterjal täienduste, või uue lehe planeerimiseks. Et keskkonna muudatused oleksid äriliselt kasulikud ja põhjendatud, mitte lihtsalt ilusad tänu värskemale kujundusele. Dreamgrow WebAudit annab Sulle:Täpse selgituse Analyticsis nähtuvast; Põhjaliku ülevaate Sinu kodulehe hetkeolukorrast; Kindlad juhised tulemuslikumaks optimeerimiseks; Detailsed soovitused muudatuste teostamiseks. Loe Webauditist lähemalt siit.
Google + on tõesti midagi uut, kui mitte revolutsioonilist. Kogu selle projekti taga on mitmeid ebaõnnestumisi (google buzz jt), kuid Google ei jätnud jonni ja üritas veel ja veel. Tulemus on käes ja see on palju tõotav.
Minuarust ongi suurimad plussid Google + “Circles” ja see, et ta suudab juba ühendada muud google tööriistad.
Elame ja näeme, kuidas hakkab muutuma SEO selle tagatärjel. Igatahes ootan põnevusega.
Tänud heada postituste eest Dreamgrowi
Palun väga, Veiko! :)
Ma arvan, et internetiturundus ja SEO 3 aasta pärast on täiesti teistsugune, kui see on praegu.
See kõik, on lausa ette ennustamatu.
Elame, näeme. :)
Kas “Facebookis lähevad Su postitused kõikidele, Plus’is aga ainult neile inimestele, kellele Sa soovid neid saata” ja “uus ja parem (sotsiaal)võrgustik”..on eristumine ja kastist väljas mõtlemine? Mitte sama teema lihtsalt paremini?
Mis on revolutsiooniline ja “outside the box” Google Plussi juures?
( pole ise veel jõudnud vaadata )
Mina arvan küll, et seda võib nimetad kastist väljas mõtlemiseks. Miks ei peaks?
Peamine asi on Circles ehk saad üsna lihtsalt kõik oma sõbrad ära nö kastitada ja tänu sellelel on seinal olev info kvaliteetsem ja rohkem just sinule. ;)
Ma arvan, et ei saa võrrelda Facebooki ja Twitterit Google+ turuletulekuga ja selleks ei pea mingi geenius olema, et aru saada miks neid kolme platvormi ühele pulgale panna on vale. Samuti pole Google+ veel kuhugi jõudnud nii, et ei tasuks ennatlikke järeldusi teha. Google suguse hiidettevõtte ja nende hiiglasliku kasutajabaasi abiga selline kasutajatearv Google Plusis pole mingi teab mis suur “wow efekt”.