Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Interaktiivne reklaam Youtube’is on super ja väga vähe kasutatud vahend tegemaks vingeid ja meeldejäävaid reklaame.
Välismaal on seda juba palju kasutatud ja vägagi edukalt, aga Eestis pole veel keegi interaktiivse Youtube’i reklaami suurt potentsiaali avastanud. Kas oleks juba aeg? Tele2? Saku? Või hoopis keegi väiksem?Mina usun, et oleks küll, sest sellised vinged reklaamid hakkavad ise levima ja jõuate oma sõnumiga parimal juhul nii mõnesaja tuhande inimeseni ja saavutatud kontakt teie brändiga teeb telereklaamidele silmad ette. Seepärast kogusin insipratsiooniks ja ideede ammutamiseks kokku 15 interaktiivset Youtube’i reklaami. Mõned neist on väga odava eelarvega, mõned ka hirmsuure eelarvega. Head vaatamist!
PS. Reklaamid interaktiseerivad Sind kindlasti ära ja parem bookmarki see postitus kohe ära ja võta hiljem rohkem aega (1 tunnist peaks piisama) ja tee nad kõik läbi. Vinged elamused garanteeritud!NB! Kui see postitus kogub vähemalt 50 “Like” nupu vajutust, siis kirjutan 2 nädala jooksul postituse, kus lahkan sügavamalt interaktiivseid reklaame ja annan kätte juhised, kuidas neid edukalt teha.
Lühikesed ja lihtsad
1. Jahimees tulistab karu
Tulemused:
- Postituse kirjutamise hetkeks ligi 17 miljonit vaatamist + lisaks juurde arvestada sama kampaania teised videod. Esimesed miljon vaatamist tulid 36 tunniga.
- Ostukavatsus Euroopas suurenes 100%. Müük kogunisti 30%!
2. Skittlesi topeltinteraktiivsed reklaamid
Kui lihtne idee ja kui kerge oleks sama ideega reklaami ükskõik kellel teostada.
- 5 video peale ligi 10 miljonit vaatamist
- Videode lõpus võiks püüda ka WOW emotsioonis olevaid vaatajaid engage’ida. Nt kutsuda üles Facebooki fänniks hakkama.
3. Kuidas turundada keelepuhastajat?
- Lõbus, lahe. Kes ütles, et igavat toodet ei saa põnevalt turundada?
- 2010 aasta septembris ütles nende CEO, et Youtube on müüki tõstnud 1 000 000 USD võrra ja suurimad apteegiketid tahavad nende toodet enda letile.
4. Filmi promo – Stallone hävitab Youtube’i
Näed reklaami siit: https://www.youtube.com/expendables ja all on ekraanisalvestis.
- Üleskutse video lõpus on vapustav
5. Geniaalne BICi inimcurlingu kampaania
6. Audi kampaania Saksamaal
Video on saksa keeles, aga äge ikkagi ja soovitan vaadata. Kaasatud on nii Saksamaa kuulsamad jalgpallurid, Google Maps, politsei erirühm kui ka F1 hooldusmeeskond. Vinge!
7. Lihtne muusik promob ennast interaktiivselt
8. Inspiratsiooniks
Saab ka väga soodsalt ja kiirelt jõuda vinge tulemuseni.
Youtube Adventures ehk Youtube’i seiklused
Reklaamid, kus Sina ise saad skripti kirjutada.
1. Vali teistsugune lõpp
Suurepäraselt teostatud sotsiaalne kampaania. Töötaks ka Eestis väga hästi. Võib võrrelda ka lühifilmiga, kus saad stsenaariumit ise kirjutada. Elamus garanteeritud!
2. Pantvangidraama turundab elektroonika e-poodi
3. Tee oma kampaania mänguliseks
Selles videos küll midagi ei müüda, aga inspiratsiooni saab küllaga. Miks mitte ehitada oma interaktiivne video üles juba ennast tõestanud mudelile nagu seda on miljonimäng?
4. Tee Youtube’ist mängukeskkond
See video on jällegi inspiratsiooniks. Miks mitte lasta inimestel mängida lahedat, kaasakiskuvat ja teie firma poolt ära bränditud Youtube mängu?
5. Kuidas teadus lastele põnevaks teha?
6. Desperados õlu pidutseb koos Sinuga Youtube’is
Tegemist on tõsiselt rockiva kampaaniaga ja kindlasti üks minu lemmikuid, sest see on väga sotsiaalne. Näiteks saab sõpru ka videosse pidutsema kutsuda läbi Facebooki. Täielik WOW. Ootan Eesti õllebrändidelt midagi sarnast. ;)
Desperadose peole saad minna siit: https://www.youtube.com/desperados
7. Hell Pizza ja zombid
VAPUSTAV! Minu vaieldamatu lemmik. Keera heli kõvemaks ja tee video läbi. See saab olema Sinu läbi aegade parim Youtube video, mida oled näinud. Kas oli nii?
PS. Nõrganärvilistele ja lastele ei soovita!
- Ligi 10 miljonit vaatamist
- Müügikõver tõusis väga järsult üles. Sellest umbes 43% olid uued kliendid.
Kui Sulle see postitus meeldis, siis jaga seda kindlasti ka teistega. Tänan!
Kui saame kokku üle 50 “Like” nupu vajutuse, siis kirjutan veel vähemalt 1 väga põhjaliku postituse interaktiivsetest videodest. Lubadus!
Ma imestan, miks eestis pole tehtud, tele 2 näiteks võiks vabalt teha ;), samas muidugi, selline kampaania on tegelikult üsna kallis ja eestis pole võimalik miljon + klienti saada ühelgi brandil / teenusel : ( , sellegipoolest oleks lahe (aitaks turuosa võita kohe kindlasti ka eestis) PS. kui ka 50 like’i ei tule, võiksid ikka kirjutada ;)
Usun, et eks ta varsti tehakse ära ka.
Nutikalt tehes ei läheks see väga kalliks ka. Hoiad ju suurt raha kokku telereklaamide näitamise pealt ja ainsad kulud on põhimõtteliselt videode tegemine ja nende esialgne promomine.
Üks idee oleks lõpetada telereklaam mingi täiesti sürri koha peal ja siis suunata veebi, kus sündmusi saab edasi aretada juba inimene ise. Ehk kaasata ta vingesse interaktiivsesse reklaami ja lõpuks engageda brändiga ära (fänn, uudiskirja tellija nt).
Olen kindel, et Eestis on interaktiivsetel reklaamidel tulevikku. Seda nii Tele 2 suurustel ettevõttetel, kui ka väiksematel firmalel. Lihtsalt tuleb olla nutikas.
Aga 50 Like’i oleks ilus. :)
Eesti ettevõtetel oleks ammu aeg online videomaailma vaadata. Siin väljatoodud näide Tele2 on veebis saanud oma YouTube seriaalikontole (/tele2seriaal) kokku ligi 250 000 vaatamist, mis näitab, et turgu ja võimalusi on (isegi Eestis miljon vaatamist kokku saada), kuid antud juhul on tegemist puhtalt telereklaamide jagamisega.
Youtube konto vajaks Tele2-l kiiret “putitamist” taustapildi lisamise, pealkirjade ja märksõnade optimeerimise ning linkimisega (+ lihtsamad annotatsioonid, et vaataja järgmist videot vaataks jne). Tõenäoliselt oleks müügi tõus sellega suurem kui mõne välireklaamkampaania korraldamisega.
Samas võrreldes konkurentidega (/emtturundus või Elisa videod hoopis agentuuri kontol: /brilliantworks koos Saaremaa Lihatööstusega;) on Tele2 kindlasti sammu võrra ees.
Üle 2,2 miljoni videovaatamise on Eestis endale saanud näiteks CatapultFilms (/CatapultFilms), peamiselt Tujurikkuja ja teiste tuntud saadetega, kuid online potensiaal ei ole ka neil piisavalt ära kasutatud.
Annes, las see 50 like olla, küll aja jooksul tuleb ;) Hakka juba järgmist posti kirjutama, ei jõua ära oodata, huvitav teema. Kaks viimast videot ikka täielik tase.
Tegin sulle 30nda ära Annes! Eesti rahvaarvu ja internetikasutajate suhet jälgides oleks tõepoolest suht igasugune Youtube reklaam mõistlik lahendus. Sealjuures pakun , et olulisem on ikka idee kui pixlite arv :o)
Tänud laheda info eest.Igati ägedad lahendused!
Kirjuta aga julgelt samas vaimus postitusi:)
Hei hei!
Tänan kommentaarimise eest! :)
@Reigo
Väga hea ülevaade. Kas Youtube on täiesti avastamata kanal Eesti ettevõttete jaoks? Minu arust küll, aga peaks lähemalt uurima. Sain just 1 mõtte postituseks.
@Gitta
Tänu Sulle ja paljudele teistele on juba koos 49 laiki. Küll see 1 ka ära tuleb.
Seega on näha, et teema läheb inimestele korda ja interaktiivsetest videodest tuleb veel kirjutada raudselt!
@Leo
Tänud! :)
Päris igasugune ka poleks. Edukas youtube video peaks olema TEGIJA! Kas siis naljakas, mõtlemapanev vms. Kui see tehtud, tekib potentsiaaal muutuda viraliks ehk hakkata ise levima. Igavad videod youtube’is ei tööta, kuigi teles võib neid pidevalt lastes ikka effekti tekitada.
Igatahes on Sul õigus. Loeb idee!
@Vallo
Tänan. :) Kuidas on Roosal Elevandil lood Youtube’iga? Keelepuhastaja mudelit kasutada ja Roosa Elevant rockima panna? :)
Eesti lumelaua tiim piupau tegi ka väikese interaktiivse seikluse.
https://www.youtube.com/watch?v=Z3lVGQ3OIY8&feature=channel_video_title
Pingback: Avastamata turundustehnika: korralda sotsiaalseid teste ja leia uusi kliente « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: 11 vinget ja töötavat Facebooki kampaaniat välismaalt « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: Kuidas peaksid töötajad tegelikult sotsmeedia ajastul tühja aega sisustama? #case study « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: Interaktiivse videoreklaami tegemise saladused « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: Online videomaailma TOP5 trendid ja sündmused 2011 | Videoturundus.ee