Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Minult küsiti täna spämmi ja meiliturunduse teemadel. Selleks vaatasin läbi, millised on meiliturunduse head tavad. Siin on kümme olulisemat punkti, mis sõelale jäid:
1. Loaturundus ja opt-in. Inimesed peavad ise avaldama soovi listiga liituda. Kui sooviavaldust pole olnud on tegemist spämmiga.
2. Ära kunagi spämmi! Ära saada kirju inimestele, kes seda palunud ei ole. See, et lisad kirjale teksti “Olete saanud antud pakkumise heas usus, et see võiks teile kasulik olla…” ei muuda spämmi olemust.
3. Anna võimalus listist lahkuda. Selleks, et inimesed sinu listiga liituksid peaks neil olema selge taganemistee. Igas, listi saadetavas kirjas, peab olema võimalus listist lahkuda
4. Ütle kui tihti ja mida saadetakse. Anna listiga liitujale aimu, mis infot nad saama hakkavad ja kui tihti seda tuleb. See suurendab ka listiga liitumiste arvu.
5. Jaga väärtust, ära ainult müü. Kui sa kedagi esimest korda kohtad, siis ei ole kuigi tõenäone, et sa temalt midagi ostad. Keskendu oma saadetavas materjalis adressaadile väärtuse pakkumisele ja küsi müüki siis, kui potentsiaalne klient juba teab, kes sa oled.
6. Ära saada kirju liiga tihti. Olenevalt saadetavast materjalist ja selle läbi töötamisele kuluvast ajast tuleks seada mõistlik periood listi kirjade saatmiseks. Enamus ettevõtete puhul on mõistlik tihedus kord kuus, mõningail juhtudel võib ka tihemini. Liiga tihe saatmine paneb inimesed listist lahkuma.
7. Pealkiri vastavusse sisuga. Ära püüa trikitada ja panna inimesi avama kirju, mille sisu ei vasta pealkirjale. Selge ja arusaadav tekst on edu aluseks.
8. Arenda pikaajalist suhet. Meilinglistist ei pea kohe homme raha tagasi tulema. Kasu on peidus pikaajalises suhte arendamises ja klientide lojaalsuses.
9. Ära müü oma listi teistele. Listiga liitumisel luba, et sa seda andmebaasi teistele ei anna, laena ega müü. See kinnitus aitab sul ka paremini listi kasvatada.
10. Edu on listi kvaliteedis. Kui müüd pardleid, siis võib su meilinglistis olla 10000 5-aastast last ja sul ei ole sellest vähimatki kasu. Oluline on see, kes on sinu postitusnimekirja liikmed, mitte see kui palju neid on.
Meiliturunduse koolitus
Meiliturundus on kõige efektiivsem turunduskanal, mida kasutada suure hulga kontaktidega suhtlemiseks. Tule koolitusele, mis annab sulle teadmised, et saaksid viia mailiturunduse oma ettevõttes uuele tasemele ja sellest maksimaalset kasu saada. Vaata lähemalt…
Vaata ka seda postitust, Meiliturundus: 20 nõuannet oma postitusnimekirja kasvatamiseks.
_________________
Pilt: Paula Bailey
Pingback: Emailiturundus: 20 nõuannet oma postitusnimekirja kasvatamiseks « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Viimase näite puhul on tegemist suhteloomisega, mis võtab aega 10 aastat, aga 10 a pärast hakkavad habet ajama nagu üks mees ja firma käive paneb lakke!! :))
Ühe punkti võiks veel lisada, et meili list ei tohiks olla avalik. St. kirja saaja ei tohiks näha teisi kirja saajaid. Sellist lahendust enamus emailiturundustarkvarasid ka pakub.
@Ingmar Need kes aadresse välja näitavad on pigem vähemus ja nooruse rumalus. Keegi ei taha ju tegelikult oma listi teistele niisama ära anda.
@Ekke, aga sa pead neile looma nende jaoks huvitavat sisu. Kui sa suudad nad 10 aastat huvitatuna hoida, siis ma ei kahtle, et müüd neile ka pardleid :)
Voiks ka aru saada et ilma PARIS personaalse tervituseta joulu e.kaart on ka spam. Mingi vilkuva kuuse pildi oma postkastist leidmine, teades et seda saates ei ole mitte keegi korrakski sulle moelnud, ei tekita sooja emotsiooni.
Kuuse pilt pange fb lehele, seal ei pea sellele yhegi klikiga reageerima.
Kuusespämm saab õnneks kiiresti läbi, aga natuke häirib küll.
Pingback: Miks emaili spämm ei tööta? « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow