Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Kui oled esmakülastajana mõnel kodulehel tekib alateadlikult sinu peas 3 küsimust:
1. Kus ma olen?
2. Mis ma siin teha saan?
3. Mis väärtust ma siit saan?
Sinu aju otsib neile küsimustele vastust umbes 3-6 sekundit sõltuvalt sinu kannatlikkusest ja tahtejõust. Erinevad allikad väidavad, et tegu on ka 4, 5, või 7 sekundiga, aga tegelt on juba 6 sekundit ülipikk aeg.
Mida see internetis turundaja jaoks tähendab?
Esimese 6 sekundi jooksul neile küsimustele vastamine on meeletult oluline. Kui sa seda ei suuda, siis potentsiaalne klient tõmbab sinu kodulehelt kiirelt uttu ja läheb konkurendi jutule.
Seetõttu ei ole mõtet esimese asjana oma kodulehel öelda:
Tere tulemast meie koduleheküljele!
OÜ X on 2002. aastal loodud 100% erakapitalil põhinev ettevõtte. Meie ettevõtte missiooniks on bla bla bla… ja me pakume alati head hinna ja kvaliteedi suhet.
Muidugi võiks vastav info kodulehel olemas olla, aga mitte avalehel kõige prominentsemas kohas, vaid näiteks menüüvalik “Ettevõttest” all. Avalehel pead sa vastama välgukiirusel 3-le põhiküsimusele ja suunama külastajat tegema mingit kindlat tegevust. Nt postiloendiga liitumist või tasuta prooviversiooni tellimist.
6 head näidet, kuidas õigesti teha:
1. Traindom.com
2. Carwoo.com
3. Klaggle.com
4. Sendsmaily.ee
5. GetMonetizer.com
6. RecylcleMatch.com
Nagu nägid on igal üleval toodud näitel 3 põhiküsimust vastatud mitte rohkem kui 2 lausega. 6 sekundiga on kõik hoomatav ja üleliigne pläma puudub.
Sama peaksid ka sina oma kodulehel suutma, sest muidu kaotad külastajaid ja raha.
Kuidas ise teha?
1.Võta paber ja pastakas ja pane kirja vastused kõigile 3-le põhiküsimusele
2. Kriipsuta igast vastusest maha niipalju sõnu kui saad
Kriipsuta julgelt. Mida vähem seda uhkem!
3. Koonda kõik vastused 1-2 lausesse
Mida lühemalt seda parem. Kui sa kõike ühe lausega ei suuda öelda, siis toimi nagu Sendsmaily või Traindom. Tee kõige tähtsam lause teistest domineerivamaks.
4. Paiguta vastused oma veebi kõige nähtavamale kohale
Üldjuhul on kõige lollikindlam variant jälgida Gutenbergi diagrammi, mis selgitab lahti silmade liikumise veebilehel.
Esmalt vaadatakse vasakusse ülemisse nurka ja sinna pead panema vastused 3-le põhiküsimusele. Pärast seda liiguvad silmad alla paremasse nurka ning sinna peaksid panema üleskutse tegevusele nagu nt tasuta prooviversiooni tellimise, uudiskirjaga liitumise, hinnapäringu küsimine vms.
Muidugi on võimalik professionaalselt veebidisainiga mängides “eirata” Gutenbergi diagrammi, aga selle jälgimine on alati
kindla peale minek.
Kuidas on sinu kodulehel 3 põhiküsimuse ja 6 sekundi reegliga?
Väga hästi ära seletatud. 5+ sulle. Kui sama idee on olemas päris paljudes blogides, siis nii hästi pole seda ideed keegi suutnud esitada. Vähemalt mitte minu jaoks:)
Hei Mait!
Tänan kiituse eest. Tõstsid kohe mu tuju. :)
Millistest teemadest sa veel sooviksid sarnaseid postitusi lugeda?
Hei Annes!
Hea oleks samal teemal süvitsi minna koos elust enesest näidetega. Aluseks võiks olla mõni hästi tehtud kohalik sait:)
Suurepärane artikkel, Annes. Tõepoolest pole see sel teemal ainus, küll aga parimate näidetega! Ootan huviga Sinu järgmisi postitusi.
Hei Mait
Võtan sinu tagasiside tuleviku postituste tegemisel kindlasti arvesse. :)
Hei Tõnis
Tänan. :)
Minule jagasid Aussie internetiturustajad veel sellist nõu, et F tähe kujule on mõistlik oluline info paigutada kuna silmad liiguvad just mööda neid radu (kõige paremad näited siin oleksid siis 1 ja 6).
Pingback: Miks Sa peaksid kartma uuenduslikke veebidisaine nagu tuld? « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pingback: 21 küsimust, mis panevad teie kodulehe teile kliente tooma « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow