Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Meie sotsiaalmeedia uuringust selgus, et blogimine on populaarsuselt teine sotsiaalse meedia turunduse tegevus pärast Facebooki turundust. Blogimisega tegelevad 45% uuringus osalenud turundajatest. Numbrid on ilusad, aga 55% turundajatest blogimisega veel ju ei tegele.
Jah, saan aru, et blogimine võtab metsikult aega ja sinu valdkonna kohta pole ju “mitte millestki” pajatada. Sellegi poolest kirjutan väga lihtsalt lahti, kuidas äriblogimine toob kliendi:
1. Tee kindlaks põnevad teemad ja uuri mille kohta infot juba praegu otsimootoritest otsitakse
Mõtle välja ja pane kirja, mida sinu sihtrühmal oleks põnev lugeda. Küsitle kliente, ründa oma aju. Lisaks tee Google’i märksõnatööriistaga analüüs, et saada teada, mida ja kui palju sinu ärivaldkonna kohta otsitakse.
2. Pane blogi püsti
Äriblogi paiguta kindlasti oma serverisse. Ehk ära kasuta analoogsieid blogimisplatvorme nagu Blogspot, Blogger, Blogger, WordPress.com serveril baseeruv variant, Posterous jne. Sinu äriblogi aadress peaks olema kujul blog.sinukoduleht.ee või sinukoduleht.ee/blog. Kõik ülejäänud variandid töötavad otsimootorite optimeerimises sinu vastu.
3. Hakka kirjutama!
Nüüd kui sa juba tead, et millist sisu sinu sihtrühm vajab, polegi enam muud teha, kui hakkata usinasti kirjutama. Kui sa pole just Oskar Lutsu masti vend, siis ilmselt võtavad esimesed postitused sult väga palju aega. Sellest ei tohi ennast heidutada lasta, sest mida rohkem sa postitusi teed seda väledamaks muutud. Harjutamine teeb meistriks!
Nt mina kirjutasin oma esimest postitust tsirka 4 tundi. Praegu läheb mul tavaliselt 30 minutit kuni 2 tundi.
4. Sihtrühm loeb blogi ja saab sellest väärtust
Kuna kirjutad teemadel, mis inimestele korda lähevad ja väärtust loovad, hakkad sa neile meeldima. Nad on saanud sinult väärtust ja saavad aru, et sina oledki selle valdkonna spetsialist.
5. Toimub müük
Nüüd kui neil peaks sinu teenust/toodet vaja minema on neil 2 valikuvarianti:
a) valin firma, kellest ma eriti midagi ei tea
b) valin firma, kellelt olen juba kuhjaga väärtust saanud
Elu on näidanud ja loogika ütleb, et suure tõenäosusega valitakse variant b.
Blogimine on endiselt võimas turundusrelv, mida peaks ära kasutama. Ka meie uuring näitas, et blogimishuvilisi on rohkelt, aga tõsiseid tegijaid on vähe. See tähendab, et konkurents on madal ja kui viitsid vaeva näha, siis edu on kiire tulema.
Lõpetuseks lisan Hubspoti uuringu, mis tõi välja, et väikeettevõtted, kes blogivad saavad võrreldes oma mitteblogivate konkurentidega:
55% rohkem külastusi
97% rohkem sissetulevaid viiteid
434% rohkem indekseeritud lehti otsimootorites
Need numbrid räägivad iseenda eest. Head blogimist! :)
Image credits: Karin Dalziel
Pingback: Miks on vaja blogida? « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow