Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Best Internetil esitlesin põgusalt sotsiaalse meedia uuringut, mille viisime läbi augustis. Nüüd on graafikud ilusti kokku kogutud, ritta seatud ja paneme need teile vaatamiseks välja. Kokku oli vastajaid üle kahesaja ja tulemused annavad hea ülevaate sellest, mis täna Eesti sotsiaalse meedia turunduses toimub:
- 78% vastanud ettevõtjatest kasutab turunduses vähemalt üht sotsiaalse meedia kanalit
- 51% vastajatest plaanib järgmisel aastasl sotsiaalse meedia eelarvet suurendada
- 82% vastanutest on kasutanud sotsiaalset meediat turunduses alla kahe aasta
- Ettevõtteid, milles peamiseks sotsiaalse meediaga tegelejaks oli tegevjuht oli vastajate seas 40%
- Sotsiaalne meedia tähendab Eestis Facebooki, 88% turundajatest kasutab seda kanalit või plaanib kasutama hakata
- ROId mõõdab sotsiaalses meedias kolmandik vastanutest (35%)
- Twitter on Eesti turundajate seas populaarust kaotamas
Umbes pool aastat enne meie uuringut tegi Marko Saue oma magistritöö jaoks uuringu. Neid uuringuid võrreldes nägime, et tulemused on väga sarnased, ainult ajas mõnevõrra muutunud. Nii võib öelda, et uuringu tulemused on ülevaatlikud ja reaalsusega kooskõlas. Uuringu valmimisele aitasid kaasa: Tarkmedia ja Best Marketing.
Kui sul on uuringu kohta küsimusi, siis anna kindlasti kommentaarides teada.
Pingback: Tweets that mention Uuring: Sotsiaalne meedia Eestis 2010 « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow -- Topsy.com
E-mail marketingist polegi juttu ?
@Sohh, epostiturundus ei käi päris selle teema alla, aga uuringis on seda märgitud.
Pingback: Uuring: Sotsiaalmeedia turundus Eestis 2010 | Veebikiirabi
Ei leidnud infot kuidas täpselt vastajad värvati? Ise ka ei mäleta, kuidas kutse sain :)
Ning ühtlasi kui palju firmasid kokku oli?
Aitäh.
Vastajaid oli kokku 303, tehniliselt veatuid vastuseid oli kokku 255.
Pingback: Kuidas äriblogimine toob kliendi? « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Kordaksin üht eelpool olevat küsimust – kuidas vastajad värvati? Kui peamiselt sotsiaalmeedia võrgustikke kasutades, siis mida need tulemused esindavad ja kellele on laiendatavad? Kuidas oleks siis võimalik uuringut tulevikus korrata, et trendi analüüsida?
Triinu, ma arvan, et otsustusvalimi kasutamine oli siin kohane. Samuti näitavad analoogsed uuringuted, et tulemused on võrreldavad. Ma ei usu, et tekiks probleemi kordamise ja võrreldavusega.
Pingback: Sotsmeedia tulemuste mõõtmine (ROI) « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow