Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Tahtsin registreerida end Škoda Superbi proovisõidule ja nägin vormi, mis mind tõeliselt üllatas. Positiivselt! Veebilehe üks peamisi eesmärke on saada kontakt külastajaga. Selle eesmärgi saavutamiseks peab kontaktivõtmise võimalikult mugavaks tegema. Mida vähem kohustuslikke välju on vaja täita seda parem. Turundajatel kipub see tihti meelest minema ja nii ilmuvad veebi kümnete kohustuslike väljadega vormid, mida kasutajad täita ei viitsi.
Škoda üllatas sellega, et vormis oli vaid neli kohustuslikku välja: email, telefon, esindus, mudel (kaks viimast on eeltäidetud) ja see tegi kogu vormi visuaalselt “lihtsaks”. Väga tubli!
Võrdluseks mõned teiste automüüjate vormid. Mazda seitse kohustuslikku välja. Ford neli kohustuslikku ja neli eeltäidetud, mis vajavad tähelepanu. Amserv kolm pluss eeltäidetud mudel ja käigukast (siin oli huvitav, et email ei ole kohustuslik). Renault proovisõiduvorm koosnest kümnest väljast ja selle sai täiesti tühjana teele saata.
Renault ja Peugeot olid ilma hinnakirjadeta (jah, ma tean, et Renault’l on osadel mudelitel hinnakirjad), viimasel ei saanud ka proovisõidule registreerida.
Amservi vorm oli tegelikult lihtne, aga seda mitte visuaalselt. Nii võitis selle täiesti mitteteadusliku uuringu Škoda proovisõiduvorm.
PS Toyota.ee pakub meile aga õppevahendi “ärge nii mitte kunagi tehke!!!!“. Edit 04.09.08: Panin selle siia ka pildina, et kaotsi ei läheks.
Wow… Toyota vorm oli lausa hirmuäratav.
Toyota vorm on kõige parem – keegi ei viitsi seda täita ja seetõttu ei pea ka kõikvõimalikke kiibitsejaid proovisõidutama – autod jäävad uueks-süütuks.
Ja numbritest on näha, et sellised vormid mõjuvad positiivselt – Toyota müüb mis mühiseb. Ikka seetõttu, et vorm selline keeruline on. Lihtsa vormiga Škodat ei taha keegi muidu ka. See on selline vaeste vorm, ilma kellade ja viledeta. Nii et kõik (t)urundajad – keerulisi vorme nuputama – need võiks veel 4-5 lehte jutti olla ja ikka nii, et Back-iga on info kadunud ja tuleb otsast alustada. Ega autoost ei tohigi mingi lihtne protsess olla.
Pingback: Lämmatavad kontaktvormid peletavad kliente » Internetiturundus
Kuidas Superb oli? On see DSG kast hoomatavalt sujuv?
kasti sujuvuses erilisi erinevusi muudega ei märganud. Auto ise oli aga väga lahe. Emotsionaalselt tundus päris lahe auto. Objektiivselt täpselt sama, mis passat