Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Unustage igasugune otsingumootoritele optimeerimine, märksõnatihedus, Google Analytics, sise- ja välislingid. Enne kui ei ole loodud tegevust, mida kasutaja saaks teha ja teie saaksite mõõta.
Ei ole vaja peituda vabanduse taha, et meie veeb on “toodete ja teenuste tutvustamiseks”. Kui palju tutvustasite? Kui suur on tutvustamise kasv võrreldes eelmise aastaga? Kellele tutvustasite? Milline on seos tutvustamise ja teie käibe vahel? Äriettevõtte veeb on vahend, millesse pandud raha peab kasuga tagasi tulema.
Eesmärk peab olema konkreetne ja mõõdetav – ma tahan, et külastaja küsiks pakkumisevormi kaudu lisainfot, esitaks tellimuse minu teenuse tarbimiseks, saadaks hinnapäringu, liituks uudiskirjaga, et saaksin temaga tulevikus edasi suhelda või teeks mõne muu konkreetse aktiivset tahet väljendava tegevuse, mis on seotud minu äritulemustega.
Kui mõõdetav eesmärk on paigas, siis mõõtke, kui palju päringuid tuleb ja kui paljud neist lõpuks müügiks muutuvad. See on kõige aluseks. Kui selline raamistik on paigas, siis saab hakata veebi muid elemente arendama ja pidevalt on näha, kas tegevustest tõuseb tulu või mitte. Järgmine samm on ka veebis toimuva mõõtmine ehk statistikaprogrammi lisamine ja veebieesmärkide tähistamine (Google Analytics ja Snoobi goals).
Seni kui te ei suuda tuvastada külastaja tahtlust on ülejäänud statistika suhteliselt mõttetu ja ei aita veebi paremaks muuta.
Ilmselt on igal ettevõttel tegevusi mida lihtsalt tuleb teha, mis otseselt müüki ei suurenda.
Kui palju raamatupidaja palkamine või strateegiaseminar metsas müüki suurendab? Aga see kui aknaklaasid puhtaks pesed? Tutvustus internetis ongi selline, et pigem jätab ostja oma ostu tegemata kui sul ei ole infomaterjale veebis. Soorimata oste aga mõõta ei saa, või siiski saab, kui konkurendi müük paremini läheb kui sul.
Jah, ma arvasin, et keegi tuleb nende viidetega lagedale. Raamatupidamine on fundamentaalkulu ilma milleta ei saa äri teha. Seega osta võimalikult odavalt üle lati kvaliteet. Strateegiaseminaaril peab olema käibe eesmäerk, muidu on se samuti mõttetu. Aknaklaaside teatava puhtusaste on fundamentaal kulu, aga see oleneb ettevõttest ja on tõesti raskesti mõõdetav.
hmm – võtaks härjal sarvist ja kruviks siis ka pakkumisvormi blogile külge. priit, millist pakkumisevormi soovitad? :-p
WordPress vidina nimeks on Cforms.