Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Käisin Elisa poes ja mõtlesin, et prooviks osta telefoni. Ei saanud, sest ei leidnud kuidas seda teha. Andsin ülesande analüütikule, palun leia kuidas sealt osta saab. Ei miskit. Põhjaliku analüüsi vastuseks sain siiski sellise leiu, et tegemist pole ju E-poega. Elisa lehel on nimetusena kasutatud “pood”. Juu siis oletatakse, et ma jalutan pärast kataloogiga tutvumist lähimasse kauplusesse. Sellega võib muidugi selline jama kaasneda, et lähim pood pole Elisa oma.
Tulemus? Aastal 2009 on mobiiltelefoni ostmine Eestis internetiteel väga keeruliseks tehtud (testisime ka EMTi ja Tele2e).
Suhteliselt halenaljakas tõesti.
Elionil paistab päris e-pood olevat.
Kui võrrelda Tele2, EMT ja Elisa e-poodi (või kataloogi), siis Elisal on üks loogiliseima ülesseehitusega. Miks sealt osta ei saa? Arvan, et eesmärk ongi ainult TOOTEKATALOOG. Pärnu turunduskonverentsil üks esineja ütles, et keskmine Eesti e-ostleja ainult tutvud veebis tootega. Ostma läheb ikka päris poodi ;)
Aga kui ta saaks osta e-poest oleks see ilmselt kuluefektiivsem. Samuti avaneks mitmeid uusi turundusvõimalusi.
ostmine internetis on aga lihtne osta.ee hinnavaatlus, masu ajal valik suur ja kirev. telefoni ostad ikka soodushinnaga pakkujalt ja konehinna jargi kui vahegi moistlik tarbija oled. utleks, et analyys on yhekylgne.
enamus eesti inimestest ei tea sellisetest asjadest midagi. kui sõbrast techmeest pole ostad elionist, elisast,emtst jne
Suhteliselt põhjalik analüüs peaks mainima. ma arvan, et osta.ee pole nüüd küll väga tundmatu veebileht turul ning seal on üsna korralik valik ka. Elisa seisukohalt, et niiöelda uue telefoni ostmiseks ikka vaadatakse netis välja ja siis minnakse kohapeale kaema. Kuigi muidugi otse lehelt osta oleks mugavam, ehk pole veel logistiliselt suudetud asju siduda.
täiesti lambist pakun, et osta.ee nimi on tundmatu üle pooltele eesti täisealisest elanikonnast.
Kui osta.ee nimi on tundmatu umbes pooltele siis tähendab see, et teine pool teab (ning suure tõenäolusega ka kasutab) seda. Vaadates aktiivsete oksionite arvu (antud hetkel 91 424 oksjonit, 43 557 kuulutust) ei saaks valiku üle küll nuriseda.
Tõsi küll, kasutatud asi osta.eest on nagu sea kotis ostmine. Kunagi ei või teada mitu võileiba on soetatud laptopi klaviatuuri vahelt läbi käinud.
Samas näiteks Elioni e-pood on minu meelest küllaltki mõistlik ning kasutajasõbralik, lisaks toimib edukalt ka tootekataloogina.
osta.ee külastatavus on muide üllatavalt suur: https://metrix.station.ee/?site_id=315
Tõsi, mina ei taipaks või tihkaks osta uusi asju kusagilt oksjonilt.
Mis puutub aga mobiilipoodidesse siis spekuleerin, et poodi tulevale kliendile on oluliselt parem silmast-silma müüki teha kui veebist ostvale. Lisaks on poed niikuinii olemas, veebi puhul peaks eraldi ressurss veebilogistikaga tegelema. EMT paistab töötavat jälle vaid oma klientidele, e-pood tekitab apetiidi. Veebis on omakorda võimalik 24h promo teha, lisada juurde mahlakaid turundussõnumeid jms. Mobiilide müügikate on ilmselt piisavalt madal, tõenäoliselt sellest ei piisa paksuks vorstiviiluks leivale.
Stationi andmetest võin optimistlikult oletada, et osta.eed kasutab kuni 300 000 inimest, tegel’t ma ei usu seda. Aga jätame selle osta teema nüüd. Seniks kuni keegi emori päevikuuringule viitab.
Mu esmase postituse iva oli see, et elisa kaotab sellega, et ta e-müüki ei tee ja teised operaatorid pole ka teab kui tasemel.