Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Viimasel ajal on Facebooki keskkonda ilmunud palju eestikeelseid reklaame. Osaliselt oleme selles süüdi ka meie. Dreamgrow-s alustasime Facebooki reklaamieksperimenti mõniaeg tagasi. Siis veel Facebookis emakeelseid reklaame eriti ei kohanud.
Kuna Facebookis on hetkel võrdlemisi vähe eestlasi, oli selge, et sealse reklaamiga üleöö piimajõed voolama ei hakka ning pudrumäed ei kerki. Küll aga oli soov eksperimenteerida – kui ei proovi, siis ei saagi teada.
Meie eksperimendi tulemused
Ühe nädala eksperimendi tulemusena saime 3 tellimust, 6 uut fänni meie Facebooki fännilehe ja mitmeid küsimusi, kuidas me reklaami Facebooki saime. Viimast täpselt kokku ei saanud lugeda kuna küsimusi tuli silmast silma, telefoni teel ja ka MSN-ist. Kogu selle nädalase eksperimendi peale kulus meil $3 ehk 40 krooni.
3 dollari eest 3 maksvat klienti ei ole kõige kehvem tulemus.
Facebooki reklaam: kellele ja miks?
Facebookis tasub reklaami eksperimenteerida välisturule suunatud toodete / teenustega. Inglise keelne sihtgrupp on palju suurem. Järgnev graafik iseloomustab Facebooki kasutajate arvu võrreldes teiste sarnaste sotsiaalse meedia kanalitega:
Mida jälgida Facebookis reklaami tehes?
1. Tee eeltööd
Facebookis on lihtne saada palju sõnumi kuvamisi, kuid kasutaja klikke üsna keeruline. Tüüpilise üks-lähenemine-töötab-kõigile võib ära unustada, katsetada tasub vähemalt 5 erineva reklaamiga vastavalt sihtrühmale. Enne reklaami tegemist tuleb uurida sihtrühma huvisid, mis nad Facebookis teevad.
2. Vali sõnum ja pilt
Sõnumi peab olema huvitav, mis paneks klikkima. Sõnum koosneb 25-tähemärgilisest pealkirjast ja 135-tähemärgilisest sisuosast. Lisaks tasub varuda pilte, et katsetada, milline pilt töötab paremini.
3. Vali relevantsed märksõnad
Facebookis on võimalik valida märksõnu, mida kasutajad oma profiilis kasutavad. Koosta märksõnaraamat.
4. Vali sihtgrupp
Facebook võimaldab valida ka sihtgruppi, kellele reklaami näidatakse. Sihtgrupi osas on võimalik valida asukohta, sugu, vanust, haridusastet ja staatust.
5. Märgista reklaam
Ära ei tasu unustada ka reklaamimärgistamist, millest oli juttu postituses: Google Analytics: kampaanialinkide märgistamise õpetus.
Kas olete juba Facebookis reklaami proovinud? Millised on teie kogemused? Vajadusele saame aidata reklaami ülesripumisega Facebooki keskkonda.
Kas on teada iganädalane Eesti kogukonna suurus Facebookis?
FB oma andmed ei vasta kindlalt reaalsusele, 400 people who live in Estonia. See tuleb klikkide ja näitamiste arvust välja. Siin saab vist ainult emori päevik midagi öelda…
Kui alexa.com järgi spekuleerida vaatab Facebook vastu Eesti edetabeli teiselt lehelt https://alexa.com/topsites/countries;1/EE
kohe elu24.ee järel. Samas elu24 nädala unikaalseid külastajaid on 256 000 mis facebooki puhul on tõenäoliselt ülepingutatud.
Kuidas on teie kogemused eri riikide kliki hinnaga samade pildi + copy + sihtrühma reklaamidega?
Minul nt Soome asjad alati poole odavamad kui Rootsi omad. Mõned teised riigid ka paistavad välja. Kuidas teistel erinevused?
Tere, => “Inglise keelne sihtgrupp on palju suurem”. Siinkohal vast õigem märksõna gigantic ;)
Vaatasin jah, et viimasel ajal on hakanud neid palju tekkima sinna.
Nüüd peate alla Twitteri ja RSS ikoonide juurde Facebooki lehe ka panema.
Facebooki kõige parem omadus oli just kitsa sihtgruppi määramine (vanus,asukohariik,sugu) Reklaami sisu kohta niipalju et meie lehekülje puhul töötas kõge paremini “Hüüdlause + Our fans get the best prices” ja suunad inimesed fännilehele (kui see neid huvitab siis tulevad fänniks ja reklaamivad niimodi ka sõpradele). Kui suunad enda leheküljele võib see jääda ühekordseks klikiks.
Huvitav kumb tasustamise variant kasutusel oli, CPM või CPC?
Üldiselt tundub mõistlikum CPC ehk tasu kliki eest, see sõltub muidugi ka eesmärgitatusest. Kõige lihtsam on mõlemad versioonid läbi proovida ning püüda tulemusi mõõta.
Me kasutasime CPC
Pingback: Rate.ee avas uue reklaamitegemise võimaluse! « DreamGrow internetiturundus
[DREAMGROW: Teie kommentaarid on olnud natuke spämmilõhnalised, palun proovige edaspidi veidi paremini postituse teemale pihta saada]
Sotsiaalsed järjehoidjad annavad kasutajatele võimaluse kiirelt ja lihtsalt leida märksõnadele vastavaid veebilehti ja kui info osutub kasulikuks, kasutajad levitavad omakorda infot oma virtuaalses kogukonnas…
Priit, “SEO tuning” spämmib? Nime pole ja võibolla olen mina uimane, aga seos ülaltoodud artikli ja viimase kommentaari vahel jääb segaseks.