Jaga artiklit sõbraga

tasuta veebinar

Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu

Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
 

Siin ja seal on üles tõusnud küsimus, et peaks käima panema e-turundusega tegelejate ühenduse. Üks põhjustest tundub olema Kuldmuna. Konkreetsemalt selle konkursi internetiga ja digiga seotud kategooriad (digitaalne reklaam ja internet). Aasta aastalt on reklaamiinimesed e-asju hinnates valinud töid, mille puhul internetiturundajal karvad turri lähevad.

muna - kuldmuna?
See on tekitanud paljudes tunde, et oleks vaja eraldi organisatsiooni e-turundajate huvide eest seisma. DreamGrow oleks ka kindlasti sellise organisatsiooniga liituja. Küsimus, mis mul tekib, on selles, kas igal turundusvaldkonnal peaks ikka oma ühing olema? Üritusturundus, reklaam, PR jne. Siis võiks ju ka tavareklaami lahku lüüa ja teha ajalehereklaamiagentuurideliidu.

Ma ei tea, kui vaimustatud oleks ERAL sellest, et nüüd tulevad mingid häkkerid (veebitreialid, internetiturundajad ja muud loomad) nende kindlusesse lammutama. Aga… mulle tundub, et põhimõtteliselt oleks mõistlik üks väga tugev turunduskommunikatsiooniühing, mis koondab kõiki turundusega tegelevaid huvilisi.

Varem või hiljem (pigem varem) sulandub uus meedia/digi täielikult üldisesse turunduskommunikatsiooni ja saab üheks oluliseimaks osaks selles. Kui see juhtub, siis moodustavad e-kanalid ja „internetiturundus“ suurema osa nn reklaamiagentuuride tööst. Kui me sel hetkel võrdleksime internetiturundajat reklaamiinimesega, siis oleks erinevused küllaltki väikesed. Äkki oleks mõistlik kohe turundusühing teha? Ehk “digi”-inimesed, kes on praegu motiveeritud ja tahavad tegutseda, ei peaks looma mitte digi/e/uue meedia/interneti-ühendust vaid turundusühenduse…

PS ma muidugi mõistan “oma” ühingust tulenevaid hüvesid, aga suur ja tugev on ka ahvatlev.

Jaga artiklit sõbraga