Tasuta tehisintellekti konsultatsioon
Iga kuu pakume väja mõned tasuta tehisintellekti konsultatsioonid. Saad teada, kuidas AI abil oma meeskonna produktiivsust kasvatada. Vaatame koos üle, kuidas tehisintellekt aitab korduvate tegevustega kiiremini ja odavamalt hakkama saada. Tehisinetllekti abil vähendad kulusid ja hoiad kokku tööaega, parandades samal ajal töö kvaliteeti. Pane end kirja ja vaatame, kuidas tehisintellekt sinu valdkonnas tulemusi toob.Vaata lähemalt...
AI aitab suurendada produktiivsust ja töötajate rahulolu
Google Ads haldus on keerukam kui paistab.
Enamus Eesti turundajad ei oska oma Google Adsi efektiivselt kasutada ja põletavad seega lihtsalt raha. Me oleme oma töös näinud sadu Adsi kontosid ja enamusel neist on mingid vead, mis takistavad heade tulemuste saavutamist.
Oleme välja toonud olulisemad nipid, millega anda oma Adsi kontole esmaabi ja lõpetada raha põletamine.
Kuigi pealkirjas on juttu kaheksast nipist, siis tänaseks on artiklis juba 9 nipp. Uuendan neid nõuandeid, et need oleksid alati värsked. Kui mingit uut väärt teadmist lisandub, siis võib ka terve uus nipp lisaks tulla.
Google Ads koolitus
Google Adsi meistriklassis saad teada, kuidas reklaam Googles aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised reklaamid toovad ettevõttele kasu ja millised kulutavad mõttetult reklaamieelarvet. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas reklaame nii seadistada, et saaksid tulemustele keskenduda. Vaata lähemalt...
1. Pane märksõnad eraldi gruppidesse
Märksõnad tuleb jagada temaatilistesse gruppidesse. Iga märksõna valdkonna jaoks olgu eraldi grupp. Google Adsis näidatakse sama reklaami kõigile ühes grupis olevatele sõnadele. Kui ühes grupis on ühe valdkonna sõnad siis tagad selle, et reklaamil klikkinu jõuab ikka kohta, kuhu ta soovis jõuda.
See muidugi aitab kaasa ka kliki hinna langemisele ja paremate reklaamipositsioonide saavutamisele. Tulemuseks on rohkem klikke, madalam kliki hind ja sinu lehele jõudnud teevad suurema tõenäosusega tegevuse, mida neilt ootad.
Ehk kui reklaamid varuosi Audidele ja Volvodele, siis tee 3 gruppi:
- Audi varuosad
- Volvo varuosad
- Varuosad üldine
Kui sul on märksõna, millele saad kirjutada eriti täpse kirjelduse ja sobiva reklaami, siis võib reklaamgrupis sisalduda ka ainult üks sõna. Inglise keeles nimetatakse neid singel keyword ad groupideks ehk lühendatult SKAG.
Pro tip: Lisaks selle, et sa paned märksõnad eraldi gruppidesse jälgi, et sa ei kasuta erinevates gruppides samu märksõnu. Nii tehes sa sisuliselt konkureerid iseendaga. Selle vaeva võiks enamasti konkurentidele jätta.
2. Reklaami ainult neile, kes sind otsivad
Üks suurimaid vigu Adsi kampaaniate loomisel on märksõnade laia vaste kasutamine (broad match). Kui sa ütled Google Adsile fraasi kasutatud autod, ilma igasuguse täpsustuseta, siis tõlgendatakse seda VÄGA laialt. Nii näidatakse su reklaami ka neile kes otsivad fraasi osta targalt. Näide, mis sõnadega tuleb välja reklaam kasutatud autod laia vaste puhul:
Ma tean, et suurte tähtedega kirjutamine ei ole viisakas, aga see mõte ei tundu, kuidagi paljudele kohale jõudvat.
ÄRA KASUTA OMA GOOGLE ADSI KONTOL LAIA VASTET EHK BROAD MATCH’I.
Selliste sihtimisvigade vältimiseks kasuta täpsemaid vasteid märksõnade esitamisel. Nendeks on:
Fraasivaste (phrase match)
Üks päev tulid Google mehed kokku ja nägid, et nende käibe kasv on aeglustunud. Nad võtsid natuke aega, et uurida, mis värk on. Mõne hetkega said nad aru, et Google Adsi kasutajas sihivad reklaame liiga täpselt. Reklaame võiks näidata ka neile, kes osta ei taha. Nii saaks Google rohkem käivet. Mõeldud tehtud.
2021 aastal muutis Google fraasivaste toimimise põhimõtteid ja nüüd ei taba fraasivaste täpset fraasi, vaid toimib enamvähem sama moodi nagu osaline vaste (broad mathc).
Fraasivaste oli siiani parim lahendus täpseks sihtimiseks. Nüüd on täpseks sihtimiseks “Täpne vaste” ja osalise vaste kasutamisel tuleb jõuliselt negatiivseid märksõnu kasutada. Sellest natuke hiljem.
Täpne vaste (exact match)
Täpne vaste piirab reklaamide näitamise veelgi täpsemale grupile. Sisuliselt näidatakse sel juhul reklaame ainult nendele, kes otsivad täpselt seda, mis sa oma kontole oled lisanud. Lisaks väga lähedased variatsioonid nagu ainsus, mitmus, kokku-lahku ja tähevead.
Oma Adsi kontol kasuta nurksulge täpse vaste esitamiseks. Sisestatavad märksõnad peaksid välja nägema sellised:
- [kasutatud autod]
- [meeste juuksur]
- [google Ads haldus]
See tähendab, et Sinu reklaame kuvatakse ainult siis, kui keegi otsib just seda konkreetset märksõna. Täpne vaste on hea vahend täpseks sihtimiseks, kuid Eestis võib see tekitada olukorra, kus otsingute arv kuivab väga väikeseks kokku.
Juhul kui kasutada märksõnu laia vastena, siis kuvatakse reklaame tihti ka neile, kes otsivad täiesti teistsuguste märksõnade kohta infot.
Algajatele Adsi kasutajatele soovitan alati kasutada jutumärke märksõnade ümber või katsetada kantsulgudega varianti.
Negatiivsed märksõnad (negative keywords)
Sa saad oma Adsi kampaaniates määrata, milliste sõnade puhul su reklaamid ei peaks välja tulema. Neid negatiivseid vasteid saad määrata kahel tasemel:
- Reklaamigrupi tasemel, siis kui märksõna võib muudes kohtades kasulikuks osutuda.
- Kampaania tasemel, siis kui sa ühelgi juhul ei taha selle sõna esinemisel reklaami näidata.
Mõned näited negatiivsetest märksõnadest:
- Tasuta – juhul kui inimesed otsivad midagi, aga tihti esineb otsingus sõna tasuta, siis võid lisada selle negatiivse märksõnana.
- Linnad ja piirkonnad – kui sa Narvas teenust ei paku, siis fraasiga „rehvivahetus narvas“ ei paeks reklaami näitama. Pane mittesobivad piirkonnad negatiivseteks märksõnadeks.
- Muud kriteeriumid – kui sa müüd ainult naiste rõivaid, siis võib „meeste“, „meestele“ ja muud taolised sõnad lisada negatiivsete märksõnadena.
Aegajalt tekkivad probleemid sünonüümidega, näiteks “siin” võib tähendada mitut asja näiteks kardinasiinid. Vaata pikemat artiklit, kuidas negatiivsed märksõnad aitavad raha säästa.
Google Ads koolitus
Google Adsi meistriklassis saad teada, kuidas reklaam Googles aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised reklaamid toovad ettevõttele kasu ja millised kulutavad mõttetult reklaamieelarvet. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas reklaame nii seadistada, et saaksid tulemustele keskenduda. Vaata lähemalt...
3. Seadistused korralikult paika
Päeva eelarve: Selleks, et Sa ei laseks oma krediitkaarti tühjaks klikkida määra mõistlik päevalimiit. Alustajana vali päevalimiidiks summa, mis jääb alla eelarvelist valuläve. 10 eurot päevas on katsetamiseks hea ja tagab selle, et kui vigu teed, siis need ei ole väga kulukad.
Kui oled jõudnud Adsi oskustega selleni, et kampaaniad toovad sulle sobiva hinnaga tegutsejaid, siis arvuta päeva eelarve tegevuse hinnast. Oletame, et sa oled nõus ühe päringu eest maksma 10 eurot. Siis arvuta nii:
Päring 10 eurot – kuna lehel tegevuse tegemise protsent on 5%, siis ühe päringu saamiseks on lehele vaja tuua 20 inimest. See tähendab 20 klikki. Jaga 10 eurot klikkide arvuga ja saad klikihinna 10/20=50 senti.
Vaata oma valdkonnale ja ärile peale, mitu otsingut päevas sellel alal tehakse? Korruta otsingute arv klikihinnaga ja saad päeva eelarve.
Selliselt arvutades on alati kindel, et Ads toob sulle tulu ja raha ei kao musta auku.
Kui sa oled alles alustamas, siis ei ole su konto ja märksõnad veel optimeeritud. Sellisel juhul:
- vali päeva eelarve, mis sind pankrotti ei aja ja
- ainult need märksõnad, millel arvad kõige suuremat potentsiaali olevat.
- Jooksuta reklaame paar nädalat (laia vastega), aga vähemalt nii kaua, et saad mõnisada klikki.
Nende andmete pealt saad juba esimeste optimeerimistegevustega toimetama hakata.
Google automaatselt tekkiva kliki hinna
(automatic bidding) asemele määra hind ise (manual bidding), sest siis saad täpselt määrata, kui palju soovid maksta 1 kliki eest iga sõna puhul eraldi. Seda võimalust kasutades säästad raha, sest mõistad sõnadest saadavat kasu oma ärile paremini kui Google optimeerimisalgoritm.
Kui professionaalne Google Adsi haldur saab kõike käsitsi ise seadistades enamasti paremad tulemused, kui algaja. Seega Maximize Clicks ja eriti Cost Per Acquisition automaatsed seaded võivad alustajale abiks olla.
Hoia Search ja Display Network eraldi,
kuna need on üsna erinevad reklaamikanalid ja hiljem võib Sul olla keeruline reklaamide tulemuslikkust analüüsida. Vaikimisi paneb Google Ads uute kampaaniate tüübiks „Search with Display select“, muuda see alati ainult otsingut sisaldavaks kampaaniaks.
Ad delivery
funktsiooni alt pane seadistuseks “Rotate: Show ads more evenly”. See tagab kvaliteetse statistika sellest, et mis reklaamid töötasid ja mis mitte. See seade on eriti oluline, kui tahad reklaame testimise abil optimeerida. A/B- testid ja reklaamide optimeerimine on enamasti kiireim tee tulemuste parandamiseks otsingureklaamide puhul. Kuna tegemist on väga olulise optimeerimistegevusega, siis sellest räägin eraldi alapunktis.
Keelte seadistused
keel olgu igal kampaanial sama – nii märksõnades, seadistustes ja ka maandumislehtedel (lehed, kuhu reklaamil klikkinud suunad).
Riigi seadistused
määra riikideks ainult need riigid, kust tahad klikke. Oluline on ka see, et teed iga riigi jaoks eraldi kampaaniad. Kui sa müüd inglise keeles üle maailma, siis ära pane kõiki riike ühte kampaaniasse. Erinevate riikide elanike käitumine on sedavõrd erinev, et muudab optimeerimise peaaegu võimatuks.
Esmased tööd Google Adsi kontoga
Adsi konto korrektne seadistamine vähegi suurema valdkonna ulatuses on väga töömahukas ettevõtmine. Mul on tulnud ette juhtumeid, kus ka juba „seadistatud“ konto korrastamisel on ajakulu olnud rohkem kui 10 tundi.
Kuigi aega kulub palju, siis tulemused väärivad seda. Kui see maht tundub liiga suurena, siis alust nendest reklaamigruppidest, mis on kõige tähtsamad.
4. Seo kokku Google Ads ja Search Console
Google Search Console aitab sul aru saada, millised on veebilehe tulemused Google otsingus. See on käepärane vahend, kui optimeerid oma kodulehte otsingumootoritele.
Nüüd on sul võimalus siduda Search Console ka Adsiga. Kui sa selle ära teed, siis saad näha raportit, mis annad aimu, kuidas sinu reklaamid ja orgaaniline tulemus koos töötavad. Ette võib tulla kolm olukorda:
- Nähtaval on ainult reklaam
- Kuvatakse ainult orgaaniline tulemus
- Koos on nähtaval nii reklaam kui orgaaniline otsing
Kui sa neid tulemusi uurid, siis saad paremini otsustada, millistel juhtudel on reklaami näitamine hädavajalik ja millal saad klikkihindu alla lasta.
5. Suuna reklaam õigele lehele
Reklaami klikkija suunamine oma veebi avalehele on üks kõige levinumaid raha põletamise vise Adsis. Sellega tekitad saa kasutaja soovi ja tegevuse vahele barjääri, mis viib selleni, et enamus klikkijatest ei tee tegevust, mida neilt ootad.
Oleme näinud oma töös, et isegi kui avalehel on prominentselt üleskutse tegutsema, siis enamus inimestest lahkub lehelt. Tulemusena võid kaotada kuni 80% tegutsejatest.
Natuke parem valiks on viia reklaamil klikkinud inimene täpselt sellele lehele, mida reklaamis lubati. Kui teenus on tehnoülevaatus, siis vii tehnoülevaatuse broneerimise lehele. Kui reklaam räägib suurest valikust diivanitest, siis vii oma veebi diivanite kataloogi. See on lihtsaim viis oma tulemusi parandada, aga on veel efektiivsem moodus.
Kampaanialehed ehk maandumislehed. Tee oma reklaamide jaoks eraldi müügile orienteeritud lehed, mille eesmärk on panna külastaja järgmist sammu tegema. Maandumislehed peavad keskenduma ühele pakkumisele. Eemalda kõik segavad elemendid, too välja pakkumise kasud ja tegele vastuväidetega. Kampaanialehtede kasutamine võib su Adsi tulemusi kordades parandada.
6. Mõõda päris tulemusi
Mis sind rohkem huvitab müük või klikid? Mõõda õiget asja! See on punkt, mille tavaliselt väga paljud tegemata jätavad, kuid, mis tegelikult aitabki kõige rohkem kaasa efektiivsele reklaamimisele Google Adsis.
Lingi oma Adsi konto Google Analytics statistikamootoriga. Saad vaadata, mida inimesed sinu veebis konkreetsete märksõnadega tegid. Kui näiteks on näha, et mõne märksõnaga tulevad külastajad lehele, aga lähevad kohe ära, siis optimeeri või keera see kinni.
Kuidas seda teha? Esmalt pead Adsi ja Analyticsi omavahel ühendama. Esmalt Google Analyticsi poolelt ja siis Google Adsi poolelt. Selleks peab su kasutajal olema mõlemas keskkonnas admin õigus. Analyticsi poolel nimetatakse seda „edit“ õiguseks.
Seadista Google Analyticsis goalid. Kui teed reklaami ja tahad, et külastajad täidaksid päringuvormi, siis väga lihtsalt on Google Analyticsis võimalik seada üles Goal, mis mõõdabki päringuvormi täitmist.
Vaata lähemalt, kuidas oma veebilehel goale seadistada: Google Analytics seadistamine: Goal’id
Kui goalid on Google Analyticsis seadistatud, siis tuleb Adsis need kasutusele võtta. Google Adsis nimetatakse neid conversion’iteks. Kui sa hakkad oma Adsi kampaaniaid klikkide asemel tegevustele optimeerima, siis oled konkurentidest pikalt ees, sest saad oluliselt kvaliteetsemat infot oma Adsi kampaania tulemuslikkuse kohta.
CPA sihtimine ehk optimeeri tulemusi mitte klikke!
Kui sa oled oma kampaaniad pannud tulemusi mõõtma nagu punktis viis kirjeldasin, siis sa saad kasutada Adsis CPA sihtimist (cost per action). Inimeste keeles tähendab see seda, et saad seadistada, mis hinnaga sa päringuid tahad saada.
CPA sihtimise kasutamiseks on vaja, et su Adsi kontol oleks registreerinud vähemal 15 tegevust viimase 30 päeva jooksul
Kui sul praegu on tehingute hinnaks 10 eurot, siis sa võid katsetada, mis tulemusi saad, kui paned CPA hinnaks 8 eurot ja lased Adsil tulemusi optimeerida. Lisaks sellele saad testida lõputult kombinatsioone piirkondade, seadmete, kellaajalise ja muude parameetrite optimeerimisega.
Lisatud näites, conversion rate kasvas, tehingu hind langes ja sama eelarve eest saime rohkem tehinguid.
7. Katseta ja eksperimenteeri reklaamidega
Korralda reklaamivõitlusi – igas märksõnagrupis olgu maksimaalselt kolm reklaami, mis omavahel võistlevad. Oota kuni koguneb piisavalt infot, et saad otsustada, milline reklaam toimib teistest paremini. Pane viletsamate tulemustega reklaamid pausi. Loo edukamast reklaamist uued variatsioonid, milles proovi seda veel paremaks teha.
Ajapikku kasvab su reklaamide tulemuslikkus ja õpid ka ise paremini aru saama, mis töötab ja mis mitte. Reklaamide optimeerimisel vaata nii klikkimise protsenti kui ka tehinguid. Kui mingil reklaamil väga palju klikitakse, aga selle kaudu saabuvad külastajad tegevusi ei tee, siis tuleb see reklaam asendada.
Panen siia mõned näited A/B-testidest, mida on jooksutatud piisavalt palju, et tulemused oleksid statistiliselt vettpidavad.
Kummal reklaamil on 70% kõrgem CTR, 2,91% vs 4,91%? (vastus)
Kummal reklaamil oli 260% suurem CTR 4,44 vs 15,97 protsenti? (vastus)
Vaata igat testi ja püüa ära arvata, kumb sai pildil viidatud parema tulemuse. Kirjuta oma vastus üles või jäta meelde ning tulemused on toodud selle artikli lõpus. Samas võid Tenscore blogist vaadata suuremat valikut sarnaseid teste.
Lisa üleskutse!
Kui kahel enam vähem korralikul reklaamil võib olla väga suur erinevus klikkimise protsendis, siis peaaegu keegi ei ole võimeline ennustama, kumb on parem.
Samas on üks võte, mille puudumisel saab peaaegu kindel olla, et reklaam toimib oodatust kehvemini. Selleks on üleskutse puudumine.
Veendu, et igas sinu reklaamis on üleskutse järgmist sammu tegema. Näiteks:
- Vaata lähemal
- Uuri lisaks
- Tutvu valikuga meie veebis
Üleskutse mitte kasutamine on viga mida teevad aegajalt peaaegu kõik turundajad. Loe lähemalt üleskutse kasutamise kohta.
Veendu, et sina seda viga oma Google Adsi reklaamides ei tee.
Reklaamitekstide variatsioonide loomisel ja konto struktureerimisel on abiks ChatGPT.
8. Kasuta reklaamitekstides täpset märksõna
Google Adsi reklaamidega on enamasti nii, et kui sa kasutad seal seda sõna, mille inimene otsingusse sisestas, siis on sul palju suurem võimalus tema tähelepanu võita.
Esimeses punktis rääkisin sellest, et sarnased märksõnad tuleks panna eraldi gruppidesse. See on just selleks, et saksime teha reklaamid, milles kasutame otsingusse sisestatud märksõnu. Aga isegi siis pannakse otsingusse erivorme, mis meie reklaamides ei kajastu.
Kuidas olukorda paremaks muuta?
Tee reklaamid, mis algavad just kasutaja sisestatud otsinguterminiga.
Kuidas?!
Kasutaja päringu kuvamiseks reklaamis on Google teinud funktsiooni nimega keyword insertion ja see näeb välja nii:
{keyword: Vaikimisi märksõna}
Reklaamide kuvamisel asendatakse see konstruktsioon mõne sinu märksõnaga, mis vastab kasutaja sisestatud päringule. Näiteks, kui sa reklaamid soodsaid lennupileteid, siis võid teha reklaamgrupi, milles on fraasid „lennupilet linn“ ja panna reklaamile sellise pealkirja:
{keyword:Soodsad lennupiletid}, vaata meie veebist.
Kui kasutaja sisestab päringu „lennupiletid London“, siis kuvatakse talle sellist reklaami pealkirja:
Lennupiletid London, vaata meie veebist.
Seda tehnikat kasutades saad sa oma reklaamidele rohkem klikke ja see omakorda ütleb Googlele, et su reklaamid vastavad otsijate ootustele. Kui su reklaamid vastavad ootustele, siis näitab Google neid ka kõrgematel positsioonidel ja pead sama tulemuse saamiseks vähem kliki eest maksma.
9. Sa ei tea, mis on kvaliteediskoor
Keyword Insertioni puhul rääkisin sellest, et paremini sihitud reklaam vastab paremini inimeste ootustele ja nii saad oma reklaamidele suurema klikkimise protsendi.
Kogu ahel sinu märksõnast läbi reklaami maandumislehele omab Google silmis väärtust, mida nimetatakse kvaliteediskooriks ehk quality score. Kvaliteediskoor mõõdab, kuidas järgmised kolm elementi, Google arvates, omavahel kokku sobivad:
- Märksõna
- Reklaam
- Maandumisleht
Kvaliteediskoor on number ühest kümneni. Üks on väga halb ja 10 on see, mida sa oma kontol olevate sõnade juures näha tahaksid. Alustuseks peaks sihtima seda, et kõigi sõnade kvaliteediskoor oleks vähemalt 7.
Kõige suuremat osa kvaliteediskoori arvutamisel mängib sinu reklaamide klikkimise protsent ehk CTR (click through rate). Sellest oleneb ligi kaks kolmandiku kvaliteediskoori väärtusest.
Nii on kiireim tee kvaliteediskoori parandamiseks ja klikihinna vähendamiseks paremate reklaamide tegemine.
Mida selle teadmisega peale hakata?
Esimese sammuna mine vaata oma Google Adsi kontol märksõnade kvaliteediskoori. Pane pausile kõik sõnad, mille kvaliteediskoor on 5 või vähem.
Teise sammuna hakka pausile pandud märksõnu optimeerima ja vaata, kas saad kvaliteediskoori suitseme peale või kõrgemaks.
- Kas reklaam sisaldab märksõna, mida otsija kasutas?
- Kas reklaam viib lehel, kus räägitakse sellest teemast, mida otsija otsis?
- Kas sinu pakutab on tegelikult ka antud sõna otsijale õige lahendus?
Parem kvaliteediskooriga saad rohkem klikke odavama kliki hinnaga.
10. Katseta ja eksperimenteeri kampaanialehega
Kui eelnevalt soovitasin kasutada reklaamide sihtkohana kampaanialehti, siis üks põhjus on see, et nii on sul võimalik nende lehtedega eksperimenteerida. Testi oma maandumislehti ehk lehti, kuhu sa reklaamil klikkinud inimesed suunad.
Kui saad esimestest tehnilistest ponnistustest jagu, siis on testimine väga tulemuslik tegevus. Ilmselt armud numbrite maailma. ;) Asja teeb lihtsamaks see et Google Analyticsisse on tasuta testimisvahend sisse ehitatud ja nii saad Adsi reklaamid ja kampaanialehed läbi analüütika ühtseks tervikuks siduda. Nii saad aru, mis töötab ja võid oma kampaaniaid järjepidevalt efektiivsemaks muuta.
Google on loonud tasuta vahendi nimega Optimize, mis aitab sul oma kampaanialehel eksperimente korraldada. Lisaks on veel mitmeid kampaanialehtede loomise vahendeid, mille abil saab lehti nii luua kui optimeerida (VWO, Unbounce)
Katsetamiseks on vaja piisavalt andmeid
Kui reklaamide katsetamiseks võib isegi väikestel tegijatel olla piisavalt andmeid, et jõuda statistiliselt vettpidava tulemuseni, siis veebi optimeerimise puhul see nii ei ole. Selleks, et päriselt väärt andmeid saada peab su veebikeskkonnas toimuma sadu tehinguid kuus.
Mida väiksemat erinevust tulemustes taga ajad, seda suurem peab olema eksperimendis osalevate külastajate arv. Siit leiad veebipõhise kalkulaatori, mis aitab arvutada, kui palju selleks vaja on.
Kõik turundaja, kes saavad ühe toote või teenusega üle paarisaja tehingu kuus, võiksid testimist katsetada. Tõenäosus, et sa suudad oma tehingute määra 20 kuni 30 protsendi jagu kasvatada on täiesti olemas. Nii saad sama külastajate arvu juures palju suurema tulemuse.
11. Hari end Adsi teemal
Kui saad Adsi masina käima, siis saab sellest sulle üsna kindel “uute klientide leidmise masin”, kuhu aeg-ajalt ainult raha pead juurde panema. Esialgu on tööd ja seadistamist palju, aga pikapeale tasub kindlasti end ära.
Selleks, et see masin valmis ehitada on vaja palgata spetsialist või meisterdada see ise valmis. Ise ehitades on väga oluline pidevalt end Adsi teemal harida. Baasteadmised saad teada paar õhtut Adsi kohta lugedes ja sellest väiksemate Adsi kampaaniate edukaks läbiviimiseks täiesti piisab.
Need 11 nõuannet ei ole kindlasti kõige põhjalikum Google Adsi käsiraamat, aga siiski võid neid järgides säästa väga suurtes kogustes raha ning muuta oma Google Adsi kampaaniad oluliselt efektiivsemaks.
Vaata meie eestikeelseid õpetusi:
- Negatiivsed märksõnad aitavad säästa Google Ads eelarvet
- Google Analytics ja Ads Remarketing
- E-pood ja Google Analyticsi e-commerce tracking
On sul mõni eriti hea nipp lisada? Jaga seda kommentaarides!
Google Ads koolitus
Google Adsi meistriklassis saad teada, kuidas reklaam Googles aitab Sul paremaid tulemusi saavutada ja müüki kasvatada. Koolituse käigus anname Sulle ülevaate, kuidas selgitada välja, millised reklaamid toovad ettevõttele kasu ja millised kulutavad mõttetult reklaamieelarvet. Fookuses on tehingute ja raha mõõtmine. Vaatame, kuidas reklaame nii seadistada, et saaksid tulemustele keskenduda. Vaata lähemalt...
Pingback: Kui teete, siis tehke korralikult – SouthEstonia.ee näitel « Internetiturundus ja sotsiaalne meedia, DreamGrow
Pane reklaamgruppidele alati mitu reklaami A/B-testina jooksma.